Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Ik heb een kia cerato uit 2005. Als ik harder dan +- 50 rijd gaat het handrem lampje branden. Als

Ik ongeveer onder de 40 km p u ga. Gaat het lampje uit. Iemand enig idee wat

Het kan zijn?

Posted

Oke ik zal er even naar kijken, ik ben helaas zelf niet zo handig met auto's. Hij heeft eind december nog APK en grote beurt gehad. Daarbij is aan de remmerij wel het een en ander vervangen. Ik laat weten wat het is.

Guest Warmentuuter
Posted

Oke ik zal er even naar kijken, ik ben helaas zelf niet zo handig met auto's. Hij heeft eind december nog APK en grote beurt gehad. Daarbij is aan de remmerij wel het een en ander vervangen. Ik laat weten wat het is.

Als het niet je sterkste kant is zou ik het even laten controleren bij de garage waar je de beurt hebt laten uitvoeren.

Met remmen kan je beter maar het zekere voor het onzekere nemen voor het niet goed functioneert. 

• 1 month later...
Posted

Absoluut. Het is inderdaad niet aan te raden om te lang te wachten wanneer er gedoe met de remmen is.

Het kan zijn dat het defect spontaan na de APK optreedt dus dat hoeft niet zoveel te zeggen.