DannyCerato Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Hallo allemaal Ik heb een kia cerato uit 2005. Als ik harder dan +- 50 rijd gaat het handrem lampje branden. Als Ik ongeveer onder de 40 km p u ga. Gaat het lampje uit. Iemand enig idee wat Het kan zijn? Quote
Murcielaygo Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Kijk de peil van je remvloeistof eens na, vaak is dat gekoppeld aan hetzelfde lampje. Of een slijtageindicator van de remblokken... Quote
DannyCerato Posted February 7, 2016 Author Posted February 7, 2016 Oke ik zal er even naar kijken, ik ben helaas zelf niet zo handig met auto's. Hij heeft eind december nog APK en grote beurt gehad. Daarbij is aan de remmerij wel het een en ander vervangen. Ik laat weten wat het is. Quote
Guest Warmentuuter Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Oke ik zal er even naar kijken, ik ben helaas zelf niet zo handig met auto's. Hij heeft eind december nog APK en grote beurt gehad. Daarbij is aan de remmerij wel het een en ander vervangen. Ik laat weten wat het is. Als het niet je sterkste kant is zou ik het even laten controleren bij de garage waar je de beurt hebt laten uitvoeren. Met remmen kan je beter maar het zekere voor het onzekere nemen voor het niet goed functioneert. Quote
kiakarel Posted March 12, 2016 Posted March 12, 2016 Absoluut. Het is inderdaad niet aan te raden om te lang te wachten wanneer er gedoe met de remmen is. Het kan zijn dat het defect spontaan na de APK optreedt dus dat hoeft niet zoveel te zeggen. Quote
Recommended Posts