Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zal me even voorstellen. Ik ben Paul en ben sinds vorige week eigenaar van een Kia Rio. Hiervoor altijd Seat gereden. vorige auto was een Seat leon. maar na 10 jaar in gereden te hebben was hij wel op ( totaal was hij 15 jaar) was tweede eigenaar. er stond 228.000 km op. Nu een Rio businessline 1.2 net een jaar oud. (23.000 km ) prima auto.

Geplaatst

Hallo Paul,

Welkom op het forum, aan die businessLine ga je nog veel plezier beleven. In een andere topic las ik dat het de bedoeling is om de Rio aan je persoonlijke smaak aan te passen ( uitlaat sierstuk en Chrome handgrepen) . Ik ben benieuwd wat je evt nog meer van plan bent.

P.s. Welke kleur is de Rio...wij zijn trouwens gek op foto's ;)

Geplaatst

zie geen tool om fotos te plaatsen :-(

Jet zet eerst je foto's in een opslag online, dan ga je naar het antwoordvakje hieronder en klik op "volledige editor". Dan vind je schuin onder die lachebek een vierkantje. Daar klik je op en dan kun je de url van je foto daarin plakken. 

Oh ja, welkom op het forum :)

Geplaatst

Mooie wagen Paul.

Alleen nog even de 7 jaar sticker van je raam halen. En als straks de uitlaat sierstuk er onder zit mag het eco embleem er ook wel vanaf ;)

Geplaatst

Mooie wagen Paul.

Alleen nog even de 7 jaar sticker van je raam halen. En als straks de uitlaat sierstuk er onder zit mag het eco embleem er ook wel vanaf ;)

Haha..... Ja , ik weet het. Heb m net een week.

Die sticker gaat er zoiezo af. doorn in t oog

• Like 1
Geplaatst

Welkom, mooie bak!

Als je dan toch aan het pimpen bent ik heb nog wel een setje dorpelsbescherming liggen.

Zie te koop forum

Geplaatst

Welkom, mooie bak!

Als je dan toch aan het pimpen bent ik heb nog wel een setje dorpelsbescherming liggen.

Zie te koop forum

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Dank je Baggio,

Pimpen is een groot woord, maar tis leuk om wat leuke details aan je auto te geven.

Heb even gekeken bij je dorpelstickers.

Geeft een leuke sierwaarde, maar is denk alleen mooi bij lichtere laksoorte, dan komt het meer tot zn recht.

mits je nog andere kleuren hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...