SZURI Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 Ik ben al een aantal jaren Kia rijder mijn eerste was een Kia Rio, toen heb ik een Kia Venga gekocht, daarna weer een Kia Venga en nu als het goed gaat met leveren komt mijn 3de Kia venga in maart binnen. Geweldige auto met veel pit, rijd automaat maar dat is met de pk niet te merken. Vind de nieuwe navigatie erg mooi, en nooit geen koude handen of kont meer (HAHAHA). Ik hoop dat ik met deze ook weer mooie en veilige kilometers kan rijden als met me andere 4 Kia's. Quote
vengafan Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 Lekker,...... warme handen en billen Gefeliciteerd met je nieuwe Venga Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 .........Vind de nieuwe navigatie erg mooi, en nooit geen koude handen of kont meer (HAHAHA). Gefeliciteerd met je 3e Venga. Dat een navi zo warm wordt...... 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 Februari, 2016 Geplaatst 10 Februari, 2016 gefeliciteerd met de nieuwe Venga Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.