Ridder Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Hallo, Ik overweeg om mijn Prius 3 op te laten volgen.....maar door wat? De nieuwe Prius? De Toyota C-HR? Of toch de Niro? Ik heb me ingeschreven bij dit forum om wat meer info over de Niro te vinden....informatie is nu nog wat karig.... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 3 Maart, 2016 Geplaatst 3 Maart, 2016 Dag Ridder, Een gewetensvraag: staat het uiterlijk van de nieuwe Prius je wel aan? Toyota maakt een periode door, waarin de vormgeving van de verschillende modellen wel wat heel erg wulps uit de verf komt. De Niro is van de tekentafel gekomen met wat klassiekere lijnen. Ik neem aan dat je in de Niro een proefrit gaat maken als dat binnenkort kan. Horen we hoe je denkproces dan verder verloopt? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 Maart, 2016 Geplaatst 3 Maart, 2016 Als kia fan zou ik zeggen de Niro. De prius is niet helemaal mijn model. Maar de C-HR ziet er wel stoer uit. Alleen kijken of het productie model er ook zo mooi uit ziet. Quote
bigwade Geplaatst 4 Maart, 2016 Geplaatst 4 Maart, 2016 En jij wil met (mij en) Tamara nog een keer naar Barcelona ? Hoop vouwen in die koets... 2 Quote
Smart Geplaatst 4 Maart, 2016 Geplaatst 4 Maart, 2016 Ja....maar deze vind ik ook heel mooi...ben al 40 jaar fan van de Opel GT! 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 Hoe meer foto's hier worden getoond van de C-HR, hoe harder ik ga rillen. Wat is dat ding LELIJK! Ik prijs de dag dat ik na jaren lang Toyota-gebruik ben overgestapt naar Kia. Een goedbedoelde raad van de oude meneer GG aan de vormgevers van Toyota: Jongens en meisjes, kan het iets rustiger? Minder vouwtjes, kreukeltjes, hoekjes en buiginkjes gaarne. Geldt ook voor jullie andere modellen… Ben ik een grijze conservatief? Hmmm, mogelijk. Quote
Smart Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 Ik vind 'm wel leuk meneer GG! Er komen steeds meer leuke stoerstrakke crossovers aan. Hier een concept van een bijna slapend merk in NL....ook leuk! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Toe maar, meneer Smart. Schotel mij nog maar eens zo'n origami-auto voor. En dan ook nog in markeerstift-geel! Is er in Japan een besmettelijke ziekte uitgebroken onder het ontwerpersgilde? Of kijkt men al die vouwen en kreukels gewoon bij elkaar af? Hoe dan ook, hopelijk gaat deze gril aan Zuid-Korea voorbij. Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Deze dan, ook mooi, de nieuwe Renault Scenic alleen leverbaar met (jawel!) 20 inch lichtmetalen velgen of stalen velgen met 20 inch wieldoppen! Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Zit ik hier nu op het HONDA MISDEBUSNIET OF RENAULT FORUM zie allemaal van die rare foto's langskomen 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 @ Smart: Ja, de Renault met de maxi-wielen had ik al gezien op het omslag van Autoweek. Wat minder vouwwerk, maar niet echt moeders mooiste. @ Mika: Gewoon even de ogen sluiten, dit gaat voorbij… Meneer Smart geeft een spoedcursus moderne auto-ontwerpen, maar zijn leerling GG is nogal obstinaat. Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 zelfs van papier vouw je ze nog mooier Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 upload image free Meneer Mika, U haalt mij de woorden uit de mond! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.