sportwagowner Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Hay allen, Rij nu ondertussen al een 6tal maanden met de ceed sw en ben deze wat aan het opleuken. Velgen zijn besteld en in het verlof ga ik hem ook volledig wrappen. (Mijn beroep) . Na het zien van de ceed gt line was ik direct verkocht aan de bumpers . De vraag hierbij ; iemand die weet pf de mogelijkheid er is om de gtline bumpers te monteren op mijn ceed sw van 2014 ? Grts nic De twijfelkleuren gloss bright blue of deep candy red . Quote
sportwagowner Geplaatst 6 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2016 De twijfelkleuren dus Zie ie ineens ook welke velgen erop komen 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Als je toch gaat wrappen en je de hele scala aan wrapfolie tot je beschikking hebt, zou ik een iets meer apartere kleur kiezen.... Maar smaken verschillen nu eenmaal Quote
sportwagowner Geplaatst 6 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2016 Als je toch gaat wrappen en je de hele scala aan wrapfolie tot je beschikking hebt, zou ik een iets meer apartere kleur kiezen.... Maar smaken verschillen nu eenmaal snap u punt helemaal, maar in het totale scala zijn dit de ietwat aparte kleuren , laat me zeggen de iet wat apartere kleuren die gebruikt worden om te wrappen , iedereen maar dan ook bijna iedereen verkiest een matte of matte metallic folie . dit ga ik nu eens niet doen maar een goeie diepe gloss gebruiken. De reden dat merendeels een matte folie kiest is, om goed te laten zien dat de wagen gewrapped is. Dit is een punt die voor mij minder belangijk is . de blauw en het rood zijn gewoon 2 kleuren die ik enorm knap vind iemand idee van de gt bumpers ? grts Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Blauw .. Maar dan om het apart te houden ...Chrome Of mat metalic En als je toch bezig bent gelijk ook je ramen vanaf de B-Style nog even tinten Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2016 Geplaatst 6 Maart, 2016 Als je toch gaat wrappen en je de hele scala aan wrapfolie tot je beschikking hebt, zou ik een iets meer apartere kleur kiezen.... Maar smaken verschillen nu eenmaal 2 Quote
Jeroensw Geplaatst 15 Maart, 2016 Geplaatst 15 Maart, 2016 Ik vindt die blauwe kleur mooi Die gt line bumpers vooral achter vind ik ook mooi jammer dat het zwarte kunstof geen inzet stuk is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.