Jump to content

Wachten op de nieuwe stonic gt line 2022

Go to solution Solved by BarneyRubble,

Recommended Posts

Posted

Heeft iemand ervaring met de nieuwe Kia stonic gt line 2022 met nieuwe logo

Heb deze besteld in Jan 2022

• 1 month later...
Posted
Op 18-3-2022 om 21:23, zei Petri:

Heeft iemand ervaring met de nieuwe Kia stonic gt line 2022 met nieuwe logo

Heb deze besteld in Jan 2022

Je hebt dus 2 nieuwe kia's besteld 🤔

Posted
5 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Je hebt dus 2 nieuwe kia's besteld 🤔

Ja de vrouw heeft de stonic besteld ook in Januari maar die wordt pas eind Juli begin Augustus verwacht

Posted
Zojuist, zei Petri:

Ja de vrouw heeft de stonic besteld ook in Januari maar die wordt pas eind Juli begin Augustus verwacht

Wat kunnen die levertijden ook schelen zeg wat Type Kia betreft, ongelooflijk. Heeft de Stonic dezelfde kleuren om te kiezen of toch net weer andere kleuren en is het ook Hybride ?

Posted
1 minuut geleden, zei BarneyRubble:

Wat kunnen die levertijden ook schelen zeg wat Type Kia betreft, ongelooflijk. Heeft de Stonic dezelfde kleuren om te kiezen of toch net weer andere kleuren en is het ook Hybride ?

Mild hybride wit met rood dak GT line

Posted

Maar vergeleken met de site van de sportage is het hier heel rustig.

• 2 months later...
Posted

Ik heb een Kia Stonic GT Line, automaat, besteld op 10 augustus 2021. Vandaag woensdag 27 juli 2022 ben ik wederom bij de Kia dealer geweest om te vragen of er al iets meer bekend is wanneer de auto geleverd wordt. Hij dad bericht ontvangen dat de auto op de boot is, en verwacht het begin September dit jaar binnen te hebben. Dus meer dan een jaar moeten wachten. Ik hou de vingers gekruist.

Posted

Stjonge, tegen de tijd dat je hem daadwerkelijk hebt is er bijna alweer een nieuwere versie in aantocht.

Je wil die auto wel heel graag rijden, ik had er zelf absoluut geen jaar opgewacht, hopelijk worden de intussen prijsverhogingen ook niet nog is aan je doorberekend dat zou dan ook nog is heel crú zijn. 😗

Posted

Voor mij blijft de prijs zoals is vast gelegd bij de koop, en vast staat in het contract. Mijn nieuwe Stonic is jonger, en in waarde gestegen. Voor de auto die ik inruil, staat de prijs ook vast in het contract. Dus ik betaal minder voor een nieuwere auto. Want het kenteken is pas bekend in september 2022. 

• 4 weeks later...
Posted
Op 29-7-2022 om 23:50, zei Goosman:

Voor mij blijft de prijs zoals is vast gelegd bij de koop, en vast staat in het contract. Mijn nieuwe Stonic is jonger, en in waarde gestegen. Voor de auto die ik inruil, staat de prijs ook vast in het contract. Dus ik betaal minder voor een nieuwere auto. Want het kenteken is pas bekend in september 2022. 

Nou vingers gekruist wij hebben ook de Kia Stonic GT Line, automaat besteld in Jan 2022 en mijn dealer meent ook dat hij in september zou arriveren ben benieuwd.

• 1 month later...
Posted

Eindelijk morgen kunnen we hem morgen ophalen onze  Kia Stonic GT Line, automaat heeft wel even geduurd maar hij is er.

Posted
1 uur terug, zei Petri:

Eindelijk morgen kunnen we hem morgen ophalen onze  Kia Stonic GT Line, automaat heeft wel even geduurd maar hij is er.

Onwijs gaaf voor je, we zien graag de foto's tegemoet komen🤟

Posted

Hier een paar foto's en hij rijdt heerlijk ben zeer tevreden.

Maar het zijn pas de eerste kilometers.

In het weekend weet ik meer.

Screenshot_20220928-155559_Gallery.jpg

20220928_085656.jpg

20220913_152108.jpg

20220928_085732.jpg

• Solution
Posted

Een gave sportieve uitvoering hoor, die stonic heeft ook een mooie metamorfose gehad zeg, leuke kleure-combinatie ook, echt om trots op te zijn, nu lekker veilig  kilometertjes maken. Top 👌