joey25 Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 Beste allen, Even een korte introductie: Sinds kort de trotse eigenaar van een Kia Rio uit 2012. Een 1.2 comfort versie met 36000km op de teller. Heb hiervoor een 5 deurs Fiat Punto gehad, en toch voor de sportievere look een 3-deurs Rio gekozen Ben zeer blij met mijn nieuwe aanwinst en zal zsm wat foto's toevoegen. Wil er zelf nog e.e.a. aan veranderen; audio, wat chrome onderdelen en een armsteun plaatsen. Als iemand anders nog leuke tips heeft, zijn ze altijd welkom!! Greetz, Joey Quote
mijn eerste kia Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 leuk dat je erbij bent gekomen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 Hallo Joey, welkom op het forum, tips over het personaliseren van je Rio kan je genoeg vinden hier op het forum en de lijnen van de 3 deurs zijn echt veel mooier dan van de 5 deurs Ik heb zelf wel een 5 deurs ivm met mijn dochtertje die dan makkelijker in kan stappen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.