Mika10 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Hey allemaal, Ik ben sinds vorige week in het bezit van een Kia Rio 1.2 CVVT Superpack (mond vol, zeg...). Nog niet alle functies van de auto zijn me duidelijk. De voornaamste: de verlichting gebruiken in de [AUTO] stand. Gisteravond ging-ie namelijk niet automatisch uit, ook niet nadat ik de motor uitschakelde. Weet iemand de oplossing? Quote
Guest Vitara 2 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Hallo Mika10, De Rio op slot zetten met de afstandsbediening (2x) zou de trick moeten zijn. ps Welkom op het forum en stel jezelf ook even voor onder het kopje nieuwe-leden-introductie/ Quote
Solution xtra40 Posted May 11, 2016 Solution Posted May 11, 2016 Auto verlichting gaat pas uit na 30 seconden als je bent uitgestapt of als je de wagen opslot hebt gedaan Wilje he verlichting meteen uit laten gaan dan moet je de wagen 2 keer achterelkaar op slot drukken bij de 2e keer op sluiten drukken zou de verlichting meteen uit moeten gaan 1 Quote
Mika10 Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Thanks, ik ga het vanavond eens proberen! Quote
Freaky Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Ja en om volledig te zijn. De eerste keer dat je je auto op slot zet met de afstandsbediening gaan de deuren dicht. En als je dan nog een keer op slot drukt de lampen. Zo niet dan gaan ze na een paar minuten vanzelf uit. Ik heb hem ook altijd op auto staan en druk twee keer. Quote
Wimis on Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Geen RIO maar altijd op "auto" Voor de 5e keer dan: 2x op afsluiten drukken en de boel gaat uit. Wat ik handig vind is dat de verlichting 30 seconden blijft branden. Zodat ik "verlicht" naar de voordeur kan lopen 1 Quote
Murcielaygo Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 En als het licht op [AUTO] staat, het donker is en je de auto VAN slot doet gaat het licht ook aan, zodat je kunt zien waar je loopt 1 Quote
Wimis on Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 En als het licht op [AUTO] staat, het donker is en je de auto VAN slot doet gaat het licht ook aan, zodat je kunt zien waar je loopt Ja !!! bedankt voor de aanvulling 1 Quote
Recommended Posts