Jump to content

Apple car play Kia sportage

DexxNL

Recommended Posts

Op mijn nieuwe ( nog te krijgen ) Kia KX5 zit standaard apple CarPlay en ben benieuwd of mensen hier ervaring met het systeem hebben. Ook vraag ik mij af of navigatie weergegeven kan worden op het 4" scherm tussen de snelheid meter en toeren meter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 6 months later...
  • 1 month later...

Ik ook mijn nieuwe Optima binnen, maar kreeg te horen dat de software update vertraagd is naar eind januari.

Niemand kan nog echt een datum noemen (althans, dat is mijn ervaring), dus het zal mij benieuwen wanneer deze update er daadwerkelijk komt.

Als ik het internet doorklik, lijkt de functie al wel in andere landen actief te zijn.

Antwoord KIA op Carplay:

Hierbij reageren wij op uw e-mail van 3 december 2016 over Apple CarPlay en Coasting Guide.

Allereerst bieden wij u onze excuses aan dat wij niet eerder in de gelegenheid zijn geweest te reageren op uw e-mail.

Wij willen u bedanken voor uw interesse in de Kia Optima PHEV.

AppleCar Play is beschikbaar in het navigatiesysteem vanaf modeljaar 2017. AppleCar Play wordt beschikbaar met de nieuwe kaartupdate. De nieuwe kaartupdate wordt verwacht aan het eind van het 1e kwartaal van 2017. AppleCar Play werkt alleen via een kabel en helaas niet draadloos.

De introductie van Coasting Guide is vertraagd. Naar verwachting zal Coasting Guide aan het begin van het 3e kwartaal van 2017 beschikbaar komen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet / Kind regards,
Kia Motors Nederland B.V.

Angela van Dijk
Coordinator Customer Service

• Like 1