johnny-b Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 Bij mijn Sportage 2 van 2006 kan ik het rechter achterportier niet van binnenuit openen. Het kinderslot staat uitgeschakeld, van buitenaf kan ik het portier wel openen. Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik het op kan lossen ?
xtra40 Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 misschien het kabeltje aan het slot of greep los /gebroken maar het kan het slot ook zelf zijn zal je toch de bekleding weg moeten halen om het te kunnen zien
Wimis on Geplaatst 6 Juni, 2016 Geplaatst 6 Juni, 2016 2 x aan de hendel trekken of contactsleutel eruit !
johnny-b Geplaatst 6 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2016 misschien het kabeltje aan het slot of greep los /gebroken maar het kan het slot ook zelf zijn zal je toch de bekleding weg moeten halen om het te kunnen zien bedankt voor je reactie, maar weet jij ook hoe ik die bekleding er netjes af kan halen dan ?
johnny-b Geplaatst 6 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2016 2 x aan de hendel trekken of contactsleutel eruit ! Dit had ik al geprobeerd maar zonder succes.
Aanbevolen Berichten