Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Goedenavond,

Ik heb even een vraag. Ik heb een aftermarket Cruise Control van John Gold laten inbouwen bij de kia dealer. Maar ik vindt hem niet echt fijn afgesteld. Weet iemand wat de fijnste afstellingen zijn voor deze cruise control? En over afstelling bedoel ik dus de Reactie tijd en de gevoeligheid. Type cruise control= Cm5 cruise control van john gold. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ben al bijna 2 maanden naar opzoek. En nog ben ik niet tevreden met hoe de cruise control functioneert.

Mvg Jeffrey kerver!

Posted

Waarom een John gold. ??

Waarom niet de originele knoppen op het stuur laten plaatsen dan is het origineel en dat werkt gewoon goed

En het is nog eens goedkoper ook

Posted

Dat is een hele goede vraag xtra40. De dealer had mij die toen aangeboden, en ik wist niet dat je van die knoppen kan krijgen voor op het stuur. Dus nu zit ik eigenlijk met zo'n lelijk ding aan de zijkant van mijn stuur. Wat maar eigenlijk half werkt. Denk dat het gewoon geldklopperij is. Maar heb jij enig idee wat voor instellingen het beste zijn voor mijn cruise control?

Mvg Jeffrey kerver.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Posted

Ik zelf heb ooit 1x met een John gold gewerkt dus daar kom je niet ver mee

Maar Mischien dat murcieligo het weet die heeft er meer mee gewerkt als ik het goed heb

Posted

Ik heb in mijn Picanto TA een CM5 gekoppeld aan een Waeco MS880. Maar die is technisch gelijk aan John Gold. Ik weet even niet wat ik thuis aan handleidingen heb, maar wil daar best naar zoeken.

Alleen zit ik in Berlijn, dus je zult geduld moeten hebben. Stuur me maar een email via mijn profiel, dan zie ik die als ik thuis ben...