Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Robert en heb sinds een paar weken een Pro Cee'd JD Full Premium Pack uit 2013.

Standaard met 17inch velgen en die wil ik liefs groter hebben.

Ik kwam op eBay een set UltraWheels 19inch tegen en vroeg mij af of deze er op passen.

Ik vroeg mij ook af hoe het zit met TPMS sensoren en of die er wel bij mij op zitten?

Als er aanpassingen nodig zijn dan zie ik er wellicht vanaf en kies een maatje kleiner (18inch)

Link van de velgen:  http://www.ebay.nl/itm/122018725596?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Gr.

post-17064-0-89637100-1468991540_thumb.jpg

post-17064-0-01348500-1468991641_thumb.jpg

Gast Vitara 2
Geplaatst

Tpms zullen omgezet moeten worden of een paar nieuwe laten plaatsen. (Zijn wel een aantal topjes over te vinden)

Je kan eens kijken op de site van alcar.nl daar heb en ze een velgenconfigurator. Dan kan je precies zien welke velgen maat er onder je auto past. Inclusief ET waarde enz.

Ik denk dat de 19" wel zullen passen. Maar geen idee of het nog comfortabele rijdt. En je zult heel erg moeten oppassen voor stoepranden. (alloygaters monteren is dan bijna een must )

Ikzelf zou gaan voor een paar 18" genoeg comfort en staat ook heel strak.

DSC_7159.png

(18" onder een Pro Cee'd GT)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...