Gast Vitara 2 Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 jaaa ik heb een OBD2 met Torque Pro. Quote
xtra40 Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Heb jij dat op je radio ?? Weet wel dat je dit op de nieuwste witson units kan installeren en als je dan die obd uitbreiding er bij besteld kan je dit soort dingen op je radio uitlezen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Mclaren2016 Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Okee, ik zat ook te denken om die optie te nemen, hoe duur kost zo'n setje Quote
xtra40 Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 geen idee even een mailtje naar bob@witson met de juiste type die je wilt met de vraag wat het kost incl verzenden en je hoort het van zelf van hem Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Ik heb het nu op mij telefoon, maar heb ook een progje dat ook onder wince draait. Quote
Gast Stief Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Odb2 via usb werkt op zowel wince als android. Alleen zit er bij WinCe vaak een schil over je windows interface waardoor je niet zomaar een ODB2 tool kunt starten. Met een aangepaste skin of hackje lukt dat weer wel. Bij Android is dit nooit een probleem, zolang je maar een module gebruikt waar de drivers voor aanwezig zijn. Odb2 via bluetooth werkt alleen op winCe en Android units waar een extra bleutooth module voor ingebouwd is. Dit is dus een extra buetooth interface welke ook niet voor handfree bellen of audio gebruikt wordt. Odb2 via Wifi werkt vrijwel alleen op android units. Voor Android os Torque ( pro) de meest bekende app Quote
moneywim Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Even een korte update, ik heb op 4-9 de witson gekocht met android 5.1 en het is nogal een gemartel geweest voordat hij uberhaupt verstuurd is door witson zelf dit heeft bijna 20dagen geduurd maar ik heb een track en tracé nummer en als het goed is hoef ik geen import belasting en btw te betalen want hij wordt vanuit de EU. verzonden (Ik ga het meemaken). Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
moneywim Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Goed vandaag het systeem ontvangen maar wat een teleurstelling, wat blijkt zit er een verkeerd front op. Ik heb de gene besteld die ik hier al eerder vernoemd heb maar deze heb ik ontvangen na weken wachten grrrrr.... Of weten jullie of het tussen stuk ook over te zetten zijn Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 die je nu hebt is voor het model van af 2015 hij past gerust wel alleen je kachelroosters en gevarenlicht schakelaar die past niet Quote
moneywim Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 die je nu hebt is voor het model van af 2015 hij past gerust wel alleen je kachelroosters en gevarenlicht schakelaar die past niet Is dat op een mooie manier op te lossen? Anders moet ik de boel weer terug sturen..... Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
ludoke Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Ik denk niet dat het netjes op te lossen is,ander bouwjaar,terugsturen en eisen wat je gevraagd hebt,je foto is duidelijk.Alléén ,heb je die van de foto wel degelijk besteld ? Soms moet je op die sites wel een serieus dubbelchecken Quote
moneywim Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Ik denk niet dat het netjes op te lossen is,ander bouwjaar,terugsturen en eisen wat je gevraagd hebt,je foto is duidelijk.Alléén ,heb je die van de foto wel degelijk besteld ? Soms moet je op die sites wel een serieus dubbelcheckenIk heb bij mijn bestelling exact het bouwjaar doorgegeven via witson.com het product nummer gezocht nagevraad bij bob en in de bestelling of het de juiste was....Man man man dit is echt heel jammer terug sturen zal wel een vermogen kosten Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
ludoke Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Of je hebt toch een verkeerd product besteld en dan zal je zelf de kosten moeten vergoeden maar als hun een verkeerd product hebben gestuurd anders dan besteld is het maar normaal dat zij de kosten voor hun rekening nemen. Ik neem aan dat je een bevestigingsmail ontvangen hebt van het bestelde product ? En deze hopelijk ook hebt bewaard. Tussen de foto van het bestelde en de foto van het ontvangen zitten wel hele grote verschillen. 1 de luchtroosters 2 er is geen uitsparing voor de alarm knop en daaronder moet er nog een uitsparing zijn. Het zal een dispuut zijn van Verkeerd besteld Verkeerd geleverd Daar kan alléén de bevestigingsmail van je bestelling uitsluitsel in geven Quote
moneywim Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Dit is mijn order bevestiging overal staat kia Rio 2012 Mag toch aannemen met al deze kia 2012 en op hun officiële website heb ik om het type nummer 2012 gevraagd een aangegeven. We gaan het weer afwachten maar dit valt me heel erg tegen gelukkig hebben andere we de juiste ontvangen maar voor mij nooit meer op deze manier Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Gast Stief Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Mss valt het wel mee en kunnen ze een losse front sturen. Of is deze er niet af te schroeven? Dan hoef je iig niet de unit terug te sturen. Over het algemeen losse ze het bij Witson netjes op. Quote
moneywim Geplaatst 26 September, 2016 Geplaatst 26 September, 2016 Mss valt het wel mee en kunnen ze een losse front sturen. Of is deze er niet af te schroeven? Dan hoef je iig niet de unit terug te sturen. Over het algemeen losse ze het bij Witson netjes op. Ik wacht het maar weer rustig af dacht inderdaad ook aan een los frontje zet ik het zelf wel over... Als dat kan.Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.