Ga naar inhoud

waar en welke navigatie kopen?


kevinb

Aanbevolen Berichten

Hoi,

Ik ben opzoek naar een navigatie systeem.

Alleen heb ik geen idee waar en welke ik moet kopen. Ben zelf uit gekomen op deze:

http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio-dvd-carkit-android-444-quadcore-16gb

Is deze goed en makkelijk te installeren.

En is dit systeem het geld waard? Of is dit systeem ergens anders goedkoper te verkrijgen?

Gr kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Systeem ziet er goed uit, veel forumleden hebben een gelijkwaardig systeem maar dan van het merk witson. Deze zijn rechtsreeks via witson.com te bestellen.

 

Deze systemen zijn over het algemeen plug and play. Het inbouwen is voor (bijna) iedereen heel eenvoudig te doen. ikzelf ben volgens mij nog geen uurtje bezig geweest. Het meeste werk zit hem in het ombouwen van de luchtrooster. (deze moeten namelijk van het oude radioframe overgezet worden op het nieuwe)

 

in het onderstaande draadje kan je zien hoe je de radio kan demonteren.

http://www.kiaclub.nl/topic/19598-voorpaneel-radio-navigatie/

 

 

Deze heb ik in mijn Rio zitten.

image_url-1869-1401390466.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is dit de zelfde of is dit weer een andere?

 

Dit is de Witson w2-d9583k, dit is een van de eerdere Witsons voor de Rio. Hij draait onder WinCE en niet onder android met als navigatiesoftware iGo met de kaarten van Here Q1 2016

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een setje (android) bij witson besteld. denk dat het inbouwen ook niet zo een groot probleem gaat worden. gewoon netjes alles losschroeven en met een beetje beleid (hou ik mezelf voor :wink:.

 

maar ik heb ook de dashcam optie gekocht en de achteruitrij camera. En die netjes inbouwen wordt voor mij zeker een uitdaging. Alle hulp is daarbij welkom.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een setje (android) bij witson besteld. denk dat het inbouwen ook niet zo een groot probleem gaat worden. gewoon netjes alles losschroeven en met een beetje beleid (hou ik mezelf voor :wink:.

 

maar ik heb ook de dashcam optie gekocht en de achteruitrij camera. En die netjes inbouwen wordt voor mij zeker een uitdaging. Alle hulp is daarbij welkom.....

 

het moeilijkste aan de wisten unit inbouwen is het verwijderen van de originele radio front deze zit met clips vast 

maar de uitleg voor het verwijderen en inbouwen van de wisten unit staat stap voor stap met fotos uitgelegd op mijn Facebook pagina 

 

https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.111003485723188.19530.100004406111111&type=3

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb de 160s 4.4.4 besteld, hopen dat tie goed is

 

dat hoop ik ook voor je  :-)  :-)

zal wel goed komen denk ik en zeker als je een beetje met android om kan gaan zijn de mogelijkheden eindeloos 

 

en voor inbouwen en aansluiten is een how to do it hulpje te vinden op mijn Facebook pagina              https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.111003485723188.19530.100004406111111&type=3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Apps worden geïnstalleerd op het interne geheugen. Dit is waarschijnlijk een partitie van 1 of 2gb. Maar daar staat ook al Android op. Bepaalde Apps kun je moven naar je externe geheugen ( een van de SD kaarten)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Apps worden geïnstalleerd op het interne geheugen. Dit is waarschijnlijk een partitie van 1 of 2gb. Maar daar staat ook al Android op. Bepaalde Apps kun je moven naar je externe geheugen ( een van de SD kaarten)

Dat zeg ik ... :online2long:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...