pk24 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Ik heb de topic niet terug gelezen dus heb ik het ook niet gevolgd zag alleen dat hij voet verlichting had aangelegd en niet dat daar zo'n discussie over is maar ga altijd van het positieve van iemand uit en ja als iemand al het advies in de wind gooit zal ik geen raad meer geven dus xtra40 ik had het aan iemand anders kunnen vragen maar heb dat niet gedaan misschien een volgend keer wel Quote
Mclaren2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 26 Augustus, 2016 Zeg McLaren2016 Doe nou eens gewoon een bedankje aan al die mensen die je hebben geprobeerd te helpen. Dan houden we op met jijbakken en verwachten naast vragen van je ook gewoon nuttige input. Denk je dat dat zou lukken ? Dank ! Wat voor nuttige input, Dan geef ik nuttige input dan wordt er toch niks mee gedaan Quote
Smart Geplaatst 27 Augustus, 2016 Geplaatst 27 Augustus, 2016 Ik voel een zekere spanning in dit topic, maar die voetverlichting werkt bij mij niet....wie kan helpen? 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.