Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe echte fotos van de rio 4 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hij is wel een beetje zijn eigen gezicht kwijt...

Het is duidelijk een i20 kloon, wat niet weg neemt dat ik er zo op het eerste gezicht niet negatief tegenover sta.

Maar ga ook nog niet staan juichen.

Geplaatst

Vind het geen gek model, en inderdaad ziet het er beter uit dan de eerste foto's die er waren. Aan het losse scherm moet ik wel wennen.

Volgend mij heb je gelijk Wimis, is weer aan de rokers gedacht :wink:

Geplaatst

Vind de auto er opzich mooi uitzien maar lijkt best veel op de hyundia i20 en het sportieve van de rio lijkt er een beetje vanaf. jammer dat er geen 3 deurs foto's zijn toont toch altijd net wat sportiever.

Wat wel mooi is zijn de stoelen en bekleding, ook vind ik het dashboard wel mooier dan de originele rio het ziet er wat luxer uit nu, maar nog steeds jammer de altijd plastic deur panelen.

Wanneer zou deze auto in NL komen dan? want de nieuwe rio is natuurlijk van 2015.

Geplaatst

Begin 2017 wordt hij in de showroom verwacht. Maar dat is natuurlijk een breed begrip. Ik denk dus nog wel een klein half jaartje voor we hem kunnen zien rijden / bestellen.

Geplaatst

Dat heb ik ook. Mijn Rio moet sowiezo nog minimaal een jaartje mee. Dus komt mooi uit, eerst de kinderziektes er uit en dan pas evt kopen ;)

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ga sowieso maar vast sparen

Hij zal wel wat duurder gaan worden dan het huidige model

Het goedkope merk Kia is niet meer zo goedkoop

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik denk dat hij in dezelfde prijsklasse als de i20 komt te liggen en die ligt ongeveer €1000 hoger dan het huidige model Rio. 

• 1 maand later...
Geplaatst

Raar dat hij duurder wordt. Bij Autoweek hadden ze het erover dat hij 10% goedkoper wordt dan de huidige modellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik vind m veel te braaf... het vorige model vind ik persoonlijk meer pit uitstralen.

Geplaatst
14 uur geleden zei kia_21:

Jullie hebben inderdaad gelijk. Ik vind de prijzen erg belachelijk als het aan mij ligt... Dit vooral met betrekking tot de versie met 120PK.

http://www.autowereld.com/nieuws/autonieuws/id/25019/nieuwe-kia-rio-rijden-kan-vanaf-eur-15735

De hoge prijs hebben we helaas te danken aan vadertje staat, alle auto's zijn in 2017 duurder geworden doordat de BPM weer anders berekend wordt. De bedragen die per gram co2 uitstoot staan zijn allemaal omhoog gegaan, het laagste tarief is al met 100% verhoogt en de daarop volgende tarieven per uitstootcategorie zijn ook verhoogd.

Daarnaast denk ik dat je met de nieuwe Rio ook meer auto krijgt dan het huidig model 3 maar dat is aan een ieder om dat zelf te beoordelen.

Geplaatst
De hoge prijs hebben we helaas te danken aan vadertje staat, alle auto's zijn in 2017 duurder geworden doordat de BPM weer anders berekend wordt. De bedragen die per gram co2 uitstoot staan zijn allemaal omhoog gegaan, het laagste tarief is al met 100% verhoogt en de daarop volgende tarieven per uitstootcategorie zijn ook verhoogd.
Daarnaast denk ik dat je met de nieuwe Rio ook meer auto krijgt dan het huidig model 3 maar dat is aan een ieder om dat zelf te beoordelen.

Bizar. Ik wist wel dat er wat ging veranderen, maar niet zo drastisch. Bedankt voor de info!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...