Ga naar inhoud

Sleutelbewerking op motorkap


SRB010

Aanbevolen Berichten

Helaas ben ik het slachtoffer geworden van de welbekende sleutel op de autolak. Ik mag mij gelukkig prijzen dat mijn gehele motorkap met één horizontale streep voorzien is van een witte streep afkomstig van een sleutel. YES!

!@#%#!@#

 

Heeft iemand enig idee wat het zou kosten om de motorkap opnieuw te spuiten? Het is in ieder geval echt niet weg te poetsen, het zit er diep in. 

Bedankt alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor het laten spuiten van de motorkap moest een collega van mij een jaartje geleden 180,- ex btw. betalen.

Maar misschien is er nog iets te doen met spotrepair. Is meestal goedkoper dan helemaal laten spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er een autohater in de buurt actief? Zijn er nog meer auto's beschadigd? Dan kun je nu wel fixen maar best kans dat je een week later er weer een dikke kras op hebt zitten. Want als ik de foto bekijk is dit wel heel moedwillig gedaan. Of heb je iemand over de zeik geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er een autohater in de buurt actief? Zijn er nog meer auto's beschadigd? Dan kun je nu wel fixen maar best kans dat je een week later er weer een dikke kras op hebt zitten. Want als ik de foto bekijk is dit wel heel moedwillig gedaan. Of heb je iemand over de zeik geholpen?

Ja het is inderdaad moedwillig. Kan niet anders, maar ik heb met niemand problemen. Nooit gehad ook. Er zijn ook geen andere auto's beschadigd, ben al bij de buren geweest. Zij hebben ook niets gehoord oid.

 

Net bij een schadeherstelbedrijf geweest en het kost 400 euro, het overspuiten van de motorkap. Bel ik de verzekering: "Oke u gaat dan drie treden omlaag en dan duurt het dus drie jaar voordat u weer op uw oude no claim niveau bent. Dat kost in totaal 900 euro extra aan premie." HOE DAN?!!?!?!? De schade is maar 400 euro...."Ja of u nu een euro of een ton indient, dat maakt voor de noclaim niet uit". 

 

Waarom zou je in hemelsnaam all risk verzekerd zijn dan...alleen als je jezelf in de prak rijdt. Echt te bizar voor woorden dit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hangt natuurlijk ook af van op welke trede je staat; ik heb de schade aan mijn bumper via de verzekering gedaan. Was €850 ongeveer, ik stond op trede 19, val terug naar 14, maar hou mijn premiekorting, want die is ook bij 14 maximaal.

En boven trede 13 rekent mijn verzekeraar geen eigen risico...

Als SRB10 onder trede 12 stond kan het zomaar kloppen, die €900 premie meer over de komende jaren...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hangt natuurlijk ook af van op welke trede je staat; ik heb de schade aan mijn bumper via de verzekering gedaan. Was €850 ongeveer, ik stond op trede 19, val terug naar 14, maar hou mijn premiekorting, want die is ook bij 14 maximaal.

En boven trede 13 rekent mijn verzekeraar geen eigen risico...

Als SRB10 onder trede 12 stond kan het zomaar kloppen, die €900 premie meer over de komende jaren...

 

ik sta idd ook op 18....even vergegeten

:oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja precies, ik sta aan het begin van mijn voertuigcarrière (trede 7). Ik heb alleen nog geen juist schadeherstelbedrijf gevonden. Iemand ervaringen in omgeving Rotterdam?

Kijk hier eens in Haarlem zijn ze zeer goed en lekker snel

http://www.asngroep.nl/schadeherstel/quick-repair?gclid=CjwKEAjwjqO_BRDribyJpc_mzHgSJABdnsFWi4RpNdIzFbFEXaKWU_PqgiC1ktodoxpU3_2qLrwjpRoC0Wbw_wcB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een rotstreek !!

Vraag eens een prijsje op bij Chipsaway.

Die komen zelfs op lokatie.

Ik heb er goede ervaringen mee.

Vragen kost niks

 

 

Vraag hier eens een offerte op http://www.chipsaway.nl

Hier heb ik goede ervaringen mee. Niet duur en perfect gerepareerd.

Ze zitten ook in Rotterdam en komen zelfs op locatie.

Vragen kost niks.

 

 

Als je Chips 2 keer in 1 draadje aanbeveelt moeten ze wel goed zijn :?  :-)  

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de eerste werd niet gereageerd. Vandaar :)

Ik zat toen met hetzelfde probleem. Als ik het op zou geven aan de verzekering kostte het ook m'n no-claim. Ben toen gaan rondvragen en kwam bij hen uit.

Alleen had ik iets meer schade dan alleen een kras. Deuk en kras op de bumper en spatbord.

Elders €600,-

Bij hen €350,-

Daarom, vragen kost niks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...