Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vanaf Donderdag 16-02-2017 GEDOOGD LID

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoo het pimpen is begonnen.

Vandaag nieuwe grill geplaatst en de logo's in het zwart laten wrappen.

8ef98257846b2a9b188bf342ee38372b.jpg

Nu nog even wachten op een aantal pakketjes uit Hongkong.

Geplaatst
Zoo het pimpen is begonnen.
Vandaag nieuwe grill geplaatst en de logo's in het zwart laten wrappen.

8ef98257846b2a9b188bf342ee38372b.jpg&key=c2068018e0de0f1d9e2cac65b57a9f3c12c71aa989dd0f904eb3818aba914932

Nu nog even wachten op een aantal pakketjes uit Hongkong.

Waar bestel je meestal je spullen? Ebay? Dealextreme? Dhgate? AliExpress?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst
1 minuut geleden zei Sawtooth75:

Waar bestel je meestal je spullen? Ebay? Dealextreme? Dhgate? AliExpress?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoi Sawtooth,

Ik bestel eigenlijk alles via Ebay.com. De reden is makkelijk en veilig betalen met PayPal, en een goede aftersales. Je kan ook eerst kijken of de verkoper een beetje betrouwbaar is.

Maar misschien dat er forum leden zijn de beter ervaring hebben met DX,DH of Ali.

Geplaatst

Ik bestel bij al deze leveranciers en deze zijn allemaal goed en hebben kopers bescherming maar eBay en AliExpress zijn gewoon het betrouwbaars bij alliexpress kun je nu ook met iDeal betalen dus geen ingewikkeld gedoe met creditcards of wat dan ook

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

Geplaatst
Ik bestel bij al deze leveranciers en deze zijn allemaal goed en hebben kopers bescherming maar eBay en AliExpress zijn gewoon het betrouwbaars bij alliexpress kun je nu ook met iDeal betalen dus geen ingewikkeld gedoe met creditcards of wat dan ook

Hey probleem bij betalen met iDeal is dat je geen kopersbescherming hebt. Als er dus iets misgaat ben je afhankelijk van de verkoper om je geld terug te krijgen omdat het alleen maar een eenvoudigere manier van geld overmaken is. Bij PayPal en creditcard kun je ten alle tijde nog je geld terugkrijgen onafhankelijk van de verkoper. Dat is omdat dit primair betalingssystemen zijn en geen geld overboekingssystemen. Ik probeer dus altijd alles via PayPal te laten lopen.

Maar goed, het is in elk geval fijn om te weten dat deze shops voor wat betreft auto producten ook goed zijn. Daar ging het me om. ;)

Sent from my iPad using Tapatalk
Geplaatst

Als je met iDeal betaald aan allie dan betaald die de leverancier is er iets krijg je van allie je geld of spullen zij dienen dan als je tussen persoon en regelen dat
Zij betalen ook pas als jij een feedback hebt gegeven

Geplaatst

Vandaag de parkeersensoren laten plaatsen. En bij thuiskomst had de postbode het volgende project al weer afgeleverd.
27f2b93f8e65341e8bd2d0779026023f.jpg

ec7ca456354f909e563169993b176dec.jpg

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hey Aagje...

China bracht mij DRL units.
Netjes aangesloten zodat ze zwakker gaan branden bij dimlicht.

5107d0f6282ef5d6eb82f772a8b91042.jpg

191aed5e9a7b55f875937f48b08c9802.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Hey Aagje...

dat ziet er heel netjes uit. Chapeau!

Geplaatst
20 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Hey Aagje...

Officieel gaan ze bij de Vitara helemaal uit als het dimlicht aangaat :P maar dat terzijde, ziet er goed uit! 

Gast Vitara 2
Geplaatst
Officieel gaan ze bij de Vitara helemaal uit als het dimlicht aangaat  maar dat terzijde, ziet er goed uit! 

Dat weet ik, maar op dit zetje zat de optie om ze te laten dimmen bij dimlicht. En ach als het kan
Geplaatst
3 minuten geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Dat weet ik, maar op dit zetje zat de optie om ze te laten dimmen bij dimlicht. En ach als het kan emoji12.png

Inderdaad! En volgens mij ook nog of is "officieel" verplicht voor apk?!

Geplaatst

Nee hoor helemaal uit is ook goed zo lang je maar ergens nog je stads verlichting hebt

Geplaatst
5 minuten geleden zei xtra40:

Nee hoor helemaal uit is ook goed zo lang je maar ergens nog je stads verlichting hebt

Ja precies, doelde inderdaad op of dimmen of uit. Anyway genoeg gepraat hierover :D dit topic vervuild het KIA forum !! :ninja:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik ben gedoogd hoor

En voordat de Vitara voor de APK moet heb ik denk ik alweer een ander.

Geplaatst

Volgens mij mag je tegenwoordig zelfs VIER stadslichten hebben, dus deze dimmen EN stadslicht op de originele plek mag dan ook.
  • 3 weken later...
Gast Vitara 2
Geplaatst

Zo een paar weken en een zak geld verder....

Ondertussen de volgende updates aan mijn Vitara toegevoegd ;)

LED DRL's
Witte spiegelkappen
Witte Spoiler
Parkeersenssoren
Ramen extra getint
Dakbogen zwart gewrapped
Dashboard delen wit gewrapped
Exlusive Grille met Zwarte inleg
Zwarte logo's
Debadged achterkant
Allseason banden
Led kentekenverlichting
Led stadslichten
6000K H11 lampen
Silvervision knipperlichten
Zwaardere claxon
Zwarte wielmoerkapjes
Uitlaat zwart gespoten

Zo stond hij in de showroom:

vitara_kaal_3.jpg

En nu ziet hij er zo uit:

boog_11.jpg

daschboard.jpg

Geplaatst

Hij is stikleuk Lourens en dat voor een w...e :)  Alleen die witte dingen op dat dashboard kunnen mij niet echt bekoren. De zwarte stijlen vind ik wel weer super. 

Rijdt dat ook nog een beetje smooth & fast?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hey Lique,

Thnx.... Dat witte op het dashboard maakt hem juist jeugdig net zoals zijn eigenaar

Wat betreft het rijden, het stuurgedrag was even wennen. De Vitara stuurt namelijk super licht en dat is bij een beetje zijwind of spoorvorming wel even handjes aan het stuur houden. Verder is het een heerlijke auto om in te rijden, motor pakt lekker soepel op, schakelt veel lekkerder dan de Rio. Ook een fijn gegeven is, is dat de Vitara nagenoeg net zo zwaar is als de Rio maar wel 30 PK en 35 Nm meer tot zijn beschikking heeft.

En dan hebben we het natuurlijk nog niet over de heerlijke stoelen gehad, en die dan weer opgeteld met de hoge zit.... MAAKT MIJ HEEL BLIJ.

Geplaatst

Dat klinkt helemaal goed! Dat de Vitara net zoveel weegt als de Rio had ik eigenlijk niet verwacht. Maar zo te lezen heb je een goed wissel gemaakt. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...