Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Automatisch uitklappen spiegels FE?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
39 minuten geleden zei Specialmade:

IVerder zet ik bij vorst altijd mijn ruitenwisser omhoog zodat deze niet kunnen vastvriezen op de ruit.

Dit kan wel belangrijk zijn. Ik herinner me bij mijn vorige Kia Rio dat, als de ruitenwissers op "auto" stonden, de wissers vanzelf bij het aanzetten van het contact een slag maakten. Als ze dan vastgevroren zitten dan kun je meteen nieuwe halen!

Bij de Niro gebeurt dat gelukkig niet.

Geplaatst
15 uur geleden zei Derrek:

Dit kan wel belangrijk zijn. Ik herinner me bij mijn vorige Kia Rio dat, als de ruitenwissers op "auto" stonden, de wissers vanzelf bij het aanzetten van het contact een slag maakten. Als ze dan vastgevroren zitten dan kun je meteen nieuwe halen!

Bij de Niro gebeurt dat gelukkig niet.

Bij de Niro is er idd geen “controle slag” van de ruitenwissers. Je kunt ook, van de overgebleven champagne,  kurkken tussen de ruitenwisser arm zetten. staan de ruitenwissers net ver genoeg van het raam en het valt niet zo op. Als je ruitenwissers vastgevroren zijn kunnen ze ook beschadigen door ze los te trekken van de ruit.

• Like 1
Geplaatst
6 uur geleden zei Specialmade:

Je kunt ook, van de overgebleven champagne,  kurken tussen de ruitenwisser arm zetten. 

Goede tip. Maar er zijn dagen in het jaar dat ik geen champagnekurken toevallig in mijn zak heb zitten...:wink:

Geplaatst
4 uur geleden zei gjcvro:

Eigenlijk best veel.. ongeveer 365.. Afhankelijk van het jaat

Daar kun je dan 182 Kia rijders blij mee maken. :-)  :-) 

Geplaatst
6 uur geleden zei Derrek:

Goede tip. Maar er zijn dagen in het jaar dat ik geen champagnekurken toevallig in mijn zak heb zitten...:wink:

Wijn kurken doen het ook uitstekend!   :-)  :-) 

Geplaatst
2 uur geleden zei Specialmade:

Je begrijpt me verkeerd.

Overigens ook geen wijnkurk of kroonkurk..

Werken Cola doppen ook?

Geplaatst
4 uur geleden zei gjcvro:

Je begrijpt me verkeerd.

Overigens ook geen wijnkurk of kroonkurk..

Werken Cola doppen ook?

Cola doppen kan ook maar de kans op beschadiging (ruit  en ruitenwisserarm) is wat groter. :-)  :-) 

Geplaatst
7 uur geleden zei Specialmade:

Als die truc ook bij de achterruitenwisser werkt worden het er een stuk minder :smileys-car-driving-838223:

• Haha 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst
Op 1-1-2018 om 23:26 zei HenkM:

Als die truc ook bij de achterruitenwisser werkt worden het er een stuk minder :smileys-car-driving-838223:

Geplaatst
Op 1-1-2018 om 23:26 zei HenkM:

Geplaatst

Wat die inklapbare spiegels betreft. Ik heb drie Renaults gehad die dat allemaal hadden en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, ook niet in de winter. Ze kraken dan wat door het harde plastic door de kou maar blijven wel functioneren. Ik vind  het ideaal omdat je altijd ziet (en ook hoort) dat jouw auto op slot staat als je wegloopt. Daarnaast kan het schade voorkomen als je in een smalle straat parkeert of op een locatie waar veel fietsers langskomen (scholen/uitgaanspubliek)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...