Derrek Geplaatst 31 December, 2017 Geplaatst 31 December, 2017 39 minuten geleden zei Specialmade: IVerder zet ik bij vorst altijd mijn ruitenwisser omhoog zodat deze niet kunnen vastvriezen op de ruit. Dit kan wel belangrijk zijn. Ik herinner me bij mijn vorige Kia Rio dat, als de ruitenwissers op "auto" stonden, de wissers vanzelf bij het aanzetten van het contact een slag maakten. Als ze dan vastgevroren zitten dan kun je meteen nieuwe halen! Bij de Niro gebeurt dat gelukkig niet. Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 15 uur geleden zei Derrek: Dit kan wel belangrijk zijn. Ik herinner me bij mijn vorige Kia Rio dat, als de ruitenwissers op "auto" stonden, de wissers vanzelf bij het aanzetten van het contact een slag maakten. Als ze dan vastgevroren zitten dan kun je meteen nieuwe halen! Bij de Niro gebeurt dat gelukkig niet. Bij de Niro is er idd geen “controle slag” van de ruitenwissers. Je kunt ook, van de overgebleven champagne, kurkken tussen de ruitenwisser arm zetten. staan de ruitenwissers net ver genoeg van het raam en het valt niet zo op. Als je ruitenwissers vastgevroren zijn kunnen ze ook beschadigen door ze los te trekken van de ruit. 1 Quote
Derrek Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 6 uur geleden zei Specialmade: Je kunt ook, van de overgebleven champagne, kurken tussen de ruitenwisser arm zetten. Goede tip. Maar er zijn dagen in het jaar dat ik geen champagnekurken toevallig in mijn zak heb zitten... Quote
gjcvro Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 Eigenlijk best veel.. ongeveer 365.. Afhankelijk van het jaat 1 Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 4 uur geleden zei gjcvro: Eigenlijk best veel.. ongeveer 365.. Afhankelijk van het jaat Daar kun je dan 182 Kia rijders blij mee maken. Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 6 uur geleden zei Derrek: Goede tip. Maar er zijn dagen in het jaar dat ik geen champagnekurken toevallig in mijn zak heb zitten... Wijn kurken doen het ook uitstekend! Quote
gjcvro Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 2 uur geleden zei Specialmade: Daar kun je dan 182 Kia rijders blij mee maken. Je begrijpt me verkeerd. Overigens ook geen wijnkurk of kroonkurk.. Werken Cola doppen ook? Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 4 uur geleden zei gjcvro: Je begrijpt me verkeerd. Overigens ook geen wijnkurk of kroonkurk.. Werken Cola doppen ook? Cola doppen kan ook maar de kans op beschadiging (ruit en ruitenwisserarm) is wat groter. Quote
HenkM Geplaatst 1 Januari, 2018 Geplaatst 1 Januari, 2018 7 uur geleden zei Specialmade: Daar kun je dan 182 Kia rijders blij mee maken. Als die truc ook bij de achterruitenwisser werkt worden het er een stuk minder 1 Quote
jacwil Geplaatst 27 Maart, 2018 Geplaatst 27 Maart, 2018 Op 1-1-2018 om 23:26 zei HenkM: Als die truc ook bij de achterruitenwisser werkt worden het er een stuk minder Quote
jacwil Geplaatst 27 Maart, 2018 Geplaatst 27 Maart, 2018 Op 1-1-2018 om 23:26 zei HenkM: Als die truc ook bij de achterruitenwisser werkt worden het er een stuk minder Quote
Hanz99 Geplaatst 30 Maart, 2018 Geplaatst 30 Maart, 2018 Wat die inklapbare spiegels betreft. Ik heb drie Renaults gehad die dat allemaal hadden en ik heb er nog nooit problemen mee gehad, ook niet in de winter. Ze kraken dan wat door het harde plastic door de kou maar blijven wel functioneren. Ik vind het ideaal omdat je altijd ziet (en ook hoort) dat jouw auto op slot staat als je wegloopt. Daarnaast kan het schade voorkomen als je in een smalle straat parkeert of op een locatie waar veel fietsers langskomen (scholen/uitgaanspubliek) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.