Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Rondje voorstellen mijnerzijds. Ben Marc uit Zeeland. 

Vandaag mijn paraaf gezet onder de aankoop van een Picanto, een witte uit juli 2014. Zo "nieuw" heb ik nog nooit gereden ...... 30.000 op de teller. Rijd nu nog in een Skoda Fabia combi uit 2004. Tijdens de proefrit gemerkt dat de Picanto bijna net zo stevig op de weg ligt als de Fabia......meest bizarre, ik kan in de Picanto achter mezelf zitten met nog een vingerdikke ruimte met de voorstoel. De kofferbak wordt even wennen...

Hoop er nog vele jaren mee te gaan rijden.

Geplaatst

Veel plezier met je Picanto! Ik heb hetzelfde gedaan 3weken geleden. Van bijna 10jaar Peugeot over naar een overigens ook witte Picanto uit nov 2014. Bevalt prima dit wagentje!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

@Machlo,

Welkom op dit forum en veel leesplezier. Alvast veel rijplezier en veilige kilometers gewenst met de nieuwe aanwinst.

• Like 1
Geplaatst

Zo'n Picanto kun je jarenlang probleemloos mee rijden. Ik heb zelf 200.000 km met zo'n type Picanto gereden. Veel plezier er mee!

• Like 1
Geplaatst

Overigens zij er ook spuitbusjes te krijgen met 'new car smell'

Geplaatst
16 minuten geleden zei Stief:

Overigens zij er ook spuitbusjes te krijgen met 'new car smell' emoji6.png

Nou, ik ben er nog geen tegen gekomen die die specifieke lucht ook maar benaderen.....het is het net allemaal niet! Ondanks dat erg blij met mijn nieuwe wielen...

Geplaatst

Haha heb het nooit geprobeert hoor maar zie ze wel eens staan in een winkel.
Mijn ervaring is, dat als je de auto netjes onderhoud van binnen en mild reinigt, de nieuwe geur erg lang blijft hangen.
Bij mijj vorige auto toch wel zo'n 2,5 jaar.
Op gegeven moment ruik je het zelf niet meer, tot je weer in een andere auto hebt gereden en daarna weer in je eigen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...