Hanz001 Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Hallo allen, Bevindt er zich in de Rio 3 ook een beschikbare 12 Volt aansluiting die schakelt op standje 1 van het contactslot? Of dat ik aldaar ergens een aftakking kan maken? Dit ivm de plaatsing van een dashcam gericht naar achteren. Het zou handig zijn als er zich in de buurt van de kofferruimte of achterbank een 12 Volt aansluiting bevond die mee schakelt op het contactslot zoals de sigarettenaansteker voorin.... Wie o wie? Quote
Murcielaygo Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Wellicht de +12V "parkeervoeding" van de achterruitenwisser? Quote
xtra40 Posted August 12, 2017 Posted August 12, 2017 Nee die is er niet maar kan je zelf simpel maken en dan even een draad naar voor naar je sigaretten aansteker aftakken Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Hanz001 Posted August 12, 2017 Author Posted August 12, 2017 Ik vrees dat ik inderdaad even een draadje moet trekken van voor naar achteren. Het was ook te mooi geweest als er al een voorziening lag. Jammer maar helaas. Bedankt voor de reacties! Quote
Recommended Posts