BvE Geplaatst 17 Oktober, 2017 Geplaatst 17 Oktober, 2017 Zijn er al Niro rijders die hem hebben ingeruild ? Was de inruilprijs na verhouding van de aanschafprijs redelijk ? \ Quote
olympus Geplaatst 18 Oktober, 2017 Geplaatst 18 Oktober, 2017 Ja heb hem ingeruild binnen een jaar en eigenlijk was dat wel een vergissing ben ik nu achter. De inruilprijs was zeker goed te noemen, maar zit er toch over na te denken om volgend jaar er weer eentje aan te schaffen. 2 Quote
Ron Penguin Geplaatst 18 Oktober, 2017 Geplaatst 18 Oktober, 2017 Hoi Olympus, Nissan toch minder dan de Niro? 1 Quote
olympus Geplaatst 19 Oktober, 2017 Geplaatst 19 Oktober, 2017 Heel wat minder moet ik zeggen Ron. Daarom heb ik nog maar even mijn foto hier niet veranderd. Quote
Specialmade Geplaatst 19 Oktober, 2017 Geplaatst 19 Oktober, 2017 1 uur geleden zei olympus: Heel wat minder moet ik zeggen Ron. Daarom heb ik nog maar even mijn foto hier niet veranderd. Dat is zuur, dat je spijt hebt van de aankoop van je auto. Je hoopt er bij de aankoop van een auto erop vooruit te gaan maar dat is, als je een Niro hebt, heel moeilijk. 1 1 Quote
BvE Geplaatst 19 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2017 Dat ben ik helemaal met je eens Specialmade 1 Quote
olympus Geplaatst 19 Oktober, 2017 Geplaatst 19 Oktober, 2017 En ik ben het er zeker mee eens dus mij eens beraden wat ik volgend jaar ga doen dan, en eigenlijk is het al bijna volgend jaar he 1 1 Quote
BvE Geplaatst 19 Oktober, 2017 Topic Starter Geplaatst 19 Oktober, 2017 Succes met je heroverweging, van een nieuwe Kia Niro ga je geen spijt krijgen volgens mij 1 Quote
jacwil Geplaatst 6 Februari, 2018 Geplaatst 6 Februari, 2018 ik heb mijn Niro Sense (all-in options in Belgie) omgeruild na één jaar, was een demo model met 4000 km opteller. Helaas bleek later dat er geen trekhaak kon geplaatst worden op dit model, wat wel bij aankoop was afgesproken. De dealer heeft mij toen mondeling beloofd een nieuwe identieke Niro te bestellen zonder meerkost. Verleden week belde dealer dat ik mijn nieuwe wagen met trekhaak kon komen omruilen voor mijn huidige met intussen 12000 km. En dit zonder kosten ! Wat een service , ik ben mijn dealer eeuwig dankbaar ! 2 Quote
gjcvro Geplaatst 6 Februari, 2018 Geplaatst 6 Februari, 2018 Dat soort dealers moet je koesteren.. Helaas een uitstervend soort. Quote
Derrek Geplaatst 7 Februari, 2018 Geplaatst 7 Februari, 2018 19 uur geleden zei gjcvro: Dat soort dealers moet je koesteren.. Helaas een uitstervend soort. Helemaal mee eens. Quote
dropje Geplaatst 9 Februari, 2018 Geplaatst 9 Februari, 2018 Tweedehands lijken de prijzen in ieder geval niet echt hard te zakken (zelfs zo weinig dat je voor maar ietsje meer een nieuwe rijd) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.