Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jawel, maar dan nog kan ik het icoontje van Andoid Auto niet selecteren. Kan dus ook m.n tel niet verbinden. Alleen via blue tooth kan ik muziek luistern via de boxen, maar bv geen navigatie. Mss moet ik een andere app proberen? Maar dan nog moet je het icoontje toch kunnen selecteren?

Geplaatst

Op jou telefoon moet je Android Auto hebben geïnstalleerd. In die app moet je bij de instellingen de auto opzoeken. Zorg er er wel voor bij het aansluiten dat je een originele usb kabel gebruikt die bij de telefoon hoort en geen cheap ass Chinees kabeltje van Alixpress.

Wolter

Geplaatst

Bedankt voor deze info. Welke Android Auto app kun je het best gebruiken dan?

Als ik de tel nu verbindt zegt het scherm dat de telefoon niet reageert? 

Geplaatst

Mijn zoon heeft voor mij een zogenaamd apk bestand op mijn telefoon gezet.
In de Appstore is Android Auto nog niet te downloaden omdat dit in Nederland nog niet gebruikt mag worden.
Ik heb het bestand nog op mijn telefoon staan (Samsung S7). Of deze apk ook op jou telefoon werkt dat weet ik niet. Misschien kun je zoeken op de bestandsnaam of geef mij anders een pm met jou telefoonnummer, dan stuur ik jou mijn bestand op.
com.google.android.projection.gearhead_2.8.574.apk

Wolter

Geplaatst (aangepast)

Nogmaals bedankt voor je tijd. Als ik die regel zoek in google, dan vindt ik de App, maar die geeft aan niet beschikbaar te zijn in Nederland?

aangepast door Shiva
Geplaatst

@Shiva. Kleine tip en haal je gsm nummer weg. Je kan deze best via privé bericht sturen. Op deze manier weet binnenkort heel het internet je nummer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
10 uur geleden zei birdy:

en geen cheap ass Chinees kabeltje van Alixpress.

Gebruik altijd die goedkope kabeltjes van Aliexpress; niets mis mee en kwaliteit prima/uitstekend. Maar je moet natuurlijk wel een data kabeltje kiezen (zoals de bijgeleverde originele usb kabeltjes) en niet een simpel laadkabeltje. Dat is overigens bij de (dure) Nederlandse winkels niet anders. Wat dat betreft dus geen verschil.

• Like 1
Geplaatst
Gebruik altijd die goedkope kabeltjes van Aliexpress; niets mis mee en kwaliteit prima/uitstekend. Maar je moet natuurlijk wel een data kabeltje kiezen (zoals de bijgeleverde originele usb kabeltjes) en niet een simpel laadkabeltje. Dat is overigens bij de (dure) Nederlandse winkels niet anders. Wat dat betreft dus geen verschil.
Dat bedoel ik.

Wolter

Geplaatst
1 uur geleden zei birdy:

Dat bedoel ik. emoji6.png

Maar dat stond er niet......

Geplaatst
2 uur geleden zei surfingjohn:

Afgelopen zaterdag kabeltje via Alie ontvangen, € 1.69 voor de IPhone 6, werkt prima!!!!!

Kabeltje werkt tot de volgende update, of die daarna, of daarna...:). Soms blijft het werken.

@ Shiva, volg de instructies van onderstaande link, helemaal ondergaande pagina staat hoe het moet.

https://www.androidplanet.nl/apps/android-auto-2-0/

succes

• Like 1
Geplaatst
Kabeltje werkt tot de volgende update, of die daarna, of daarna...:). Soms blijft het werken.
@ Shiva, volg de instructies van onderstaande link, helemaal ondergaande pagina staat hoe het moet.
https://www.androidplanet.nl/apps/android-auto-2-0/
succes
Shiva heeft ondertussen de apk van mij gekregen. Dus als het goed is dan horen wij vanavond vast of het gelukt is.
Mocht ik de verkeerde hebben doorgestuurd dan moet hij zelf nog maar even bij jou link kijken.
Ik ben qua AA erg blij met de integratie van Waze. Dat blijft voor mij toch de numero uno in navigatie. Daar kan geen enkele ingebouwde navi tegenop.

Wolter

Geplaatst

Goede avond. Bedankt voor je hulp Wolter. Het is me eindelijk gelukt met je apk bestand en inderdaad super dat Waze er ook mee werkt. 

Bedankt 

• Like 1
Geplaatst
20 uur geleden zei birdy:

Volgens mij ging het hier over het aan de praat krijgen van Android Auto en niet over waar je de goedkoopste kabeltjes voor een ipheun kan scoren. Toch?

Dat kabeltje blijkt toch niet onbelangrijk te zijn voor het aan de praat krijgen van Android Auto.

Het is overigens opmerkelijk dat een niet veel te duur origineel kabeltje ook werkt op een Apple......:winkiss:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Derrek:

Dat kabeltje blijkt toch niet onbelangrijk te zijn voor het aan de praat krijgen van Android Auto.

Het is overigens opmerkelijk dat een niet veel te duur origineel kabeltje ook werkt op een Apple......:winkiss:

Het te gebruiken kabeltje is zeker belangrijk. Ook ik heb het geprobeerd met een goedkoop kabeltje maar dat werkte niet. Toen ik de originele (telefoon) kabel gebruikte werkte alles direct. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...