Jump to content

Recommended Posts

Posted

Daar ik de vraag steeds vaker kreeg waneer gaan we weer zo een leuke meeting/bijeenkomst houden 

hebben we besloten om de eerste te houden op 27-05-2018

vind u dit leuk en wilt u ook komen dan bent u van harte welkom en leert u zo ook wat gezichten achter de forum naam kennen 

Bijeenkomst 27-05-2018-2.JPG

• Like 2
Posted

Dat het nog even mag duren.....
Ik probeer erbij te zijn (ergens achterin)

• Like 3
Posted
Het onderwerp spreekt over 27-07-2018. In de tekst staat 27-05-2018. Wat is de juiste datum?
Scherp dank je voor het melden heb het meteen aangepast en is inderdaad 27- mei-2018

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Posted
Scherp dank je voor het melden heb het meteen aangepast en is inderdaad 27- mei-2018

Mooi, staat inmiddels in de agenda genoteerd. Is een thuiswedstrijd dus zoals het er nu naar uit ziet kom ik samen met de Niro even buurten.

http://images.spritmonitor.de/828291_5.png

• Like 1
Posted

27 mei, dat past wel bij mij :santa:
Ik zal net als sommige/andere in de gedoog zone zijn!

:tt1:

• Like 2
Posted

Leuk plan! :dup:

Is het alleen een Meet&Greet, of gaan we nog iets doen in de trant van een rondrit door de omgeving oid?

Als mod van een ander <automerk>forum, heb ik ook daar de nodige meetings gehad. De ene keer was het een rondrit door de omgeving, de andere keer spraken we bij een dealer af die wat leuks deed in de trant van een stukje history van het merk of een technische sessie. Soms ook naar een tuner waar auto's op de rollerbank werden gezet. We probeerden altijd wel er wat van te maken, want op een parkeerplek naast een snelweg staan begon snel saai te worden ;)

Anyhow..goed plan, ik moet even kijken of ik kan dan.

Posted
Leuk plan! :dup:
Is het alleen een Meet&Greet, of gaan we nog iets doen in de trant van een rondrit door de omgeving oid?
Als mod van een ander forum, heb ik ook daar de nodige meetings gehad. De ene keer was het een rondrit door de omgeving, de andere keer spraken we bij een dealer af die wat leuks deed in de trant van een stukje history van het merk of een technische sessie. Soms ook naar een tuner waar auto's op de rollerbank werden gezet. We probeerden altijd wel er wat van te maken, want op een parkeerplek naast een snelweg staan begon snel saai te worden

Anyhow..goed plan, ik moet even kijken of ik kan dan.
Het is meer een meet en greet mijn netwerk is nog niet zo groot dat er dealers en tuners willen mee werken word wel aan gewerkt maar nu nog niet en ach tot nu toe was het altijd erg gezelig iedereen heeft wel wat aan zijn auto veranderd of wil iedeen op doen en die zij er zat

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ????????

• Like 1
Posted
2 uur geleden zei Raymond GT-Line:

Helaas kan ik er niet bij zijn, dit is de dag dat wij op vakantie gaan. emoji26.png

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Lijkt mij wel grappig om te zien hoe jullie de vakantie beginnen.
Hoe laat ben je er......? :weather07:

• Like 2
  • Haha 1
Posted
Op 28-1-2018 om 14:12 zei xtra40:

Het is meer een meet en greet mijn netwerk is nog niet zo groot dat er dealers en tuners willen mee werken word wel aan gewerkt maar nu nog niet en ach tot nu toe was het altijd erg gezelig iedereen heeft wel wat aan zijn auto veranderd of wil iedeen op doen en die zij er zat

Om toch nog even hierop te reageren...vergeet niet dat ook leden zelf mogelijk goede contacten hebben met dealers etc. Het is bij m'n andere forum eigenlijk niet anders...de meeste technische meetings worden door leden zelf bedacht en geregeld met een dealer/tuner oid. Rondritten door een omgeving idem. Dat maakt het juist ook leuk...dat iedereen vrij is om wat op poten te zetten. 

En vergeet niet...de meeste dealers hebben wel een budgetje voor dat soort zaken. En wat koffie, thee, koekjes, taart regelen kost een dealer echt niet zoveel. Die wil ook maar graag aan naamsbekendheid doen, vooral op een NL forum ;)

Posted
Om toch nog even hierop te reageren...vergeet niet dat ook leden zelf mogelijk goede contacten hebben met dealers etc. Het is bij m'n andere forum eigenlijk niet anders...de meeste technische meetings worden door leden zelf bedacht en geregeld met een dealer/tuner oid. Rondritten door een omgeving idem. Dat maakt het juist ook leuk...dat iedereen vrij is om wat op poten te zetten. 
En vergeet niet...de meeste dealers hebben wel een budgetje voor dat soort zaken. En wat koffie, thee, koekjes, taart regelen kost een dealer echt niet zoveel. Die wil ook maar graag aan naamsbekendheid doen, vooral op een NL forum
Ik zou zeggen hou je niet in wij komen wel

• Haha 1
Posted

Dit jaar niet, weet niet eens of ik dan mijn auto al heb (misschien net). Moet dus ook nog een band opbouwen met de dealer, dus wie weet volgend jaar?

Posted

Ik herinner me ook leuke bijeenkomsten met autoliefhebbers zoals bijvoorbeeld met de Citroen Traction Avant club een bezoek bij een Messerschmitt automuseum (die 3-wiel autootjes) toen nog in Leiden maar ook de leuke bijeenkomsten bij de importeur/dealer bij het Stadionplein in Amsterdam. Of de Europese Citroen jaarbijeenkomst in de KMA te Breda. Nu is Citroen wel bijzonder met de vele actieve clubs zoals de EEEC (Enige Echte Eenden Club), etc.

Of 2 jaar geleden bij de Toyota importeur in Raamdonksveer een geweldige Hybridedag bijeenkomst met technische workshops (hybride techniek en brandstofcel techniek) in het opleidingscentrum, proefritten met de modellen en de allereerste presentatie van de CH-R (toen nog zonder motor).

Maar het is toch een Niro geworden.....

Al eens gepolst bij KMNL? Er zijn toch al contacten met de KGC. Voordeel is ook dat de locatie bij Utrecht centraal ligt. Wellicht een eerste stap beginnen met koffie en misschien een presentatie door Kia? Dat maakt het voor velen wel nog interessanter om te komen. 

Posted
1 minuut geleden zei Derrek:

Al eens gepolst bij KMNL? Er zijn toch al contacten met de KGC. Voordeel is ook dat de locatie bij Utrecht centraal ligt. Wellicht een eerste stap beginnen met koffie en misschien een presentatie door Kia? Dat maakt het voor velen wel nog interessanter om te komen. 

Dat is al eerder gepolst.
Breu HQ is za/zo onbemand en gesloten.

Posted
1 minuut geleden zei Derrek:

Ik herinner me ook leuke bijeenkomsten met autoliefhebbers zoals bijvoorbeeld met de Citroen Traction Avant club een bezoek bij een Messerschmitt automuseum (die 3-wiel autootjes) toen nog in Leiden maar ook de leuke bijeenkomsten bij de importeur/dealer bij het Stadionplein in Amsterdam. Of de Europese Citroen jaarbijeenkomst in de KMA te Breda. Nu is Citroen wel bijzonder met de vele actieve clubs zoals de EEEC (Enige Echte Eenden Club), etc.

Of 2 jaar geleden bij de Toyota importeur in Raamdonksveer een geweldige Hybridedag bijeenkomst met technische workshops (hybride techniek en brandstofcel techniek) in het opleidingscentrum, proefritten met de modellen en de allereerste presentatie van de CH-R (toen nog zonder motor).

Maar het is toch een Niro geworden.....

de ideeën zijn er wel deze moeten nog uitgewerkt en aangevraagd worden maar we willen het seizoen beginnen met een meet en greet 

om daarna eens te zien wat we e.v.t geregeld kunnen krijgen 

Posted
58 minuten geleden zei bigwade:

Breu HQ is za/zo onbemand en gesloten.

Je bedoelt ze hebben er geen zin in...

Posted
13 uur geleden zei Derrek:

Je bedoelt ze hebben er geen zin in...

Nee, dat ligt anders.
Kosten personeel, security etc.

Posted
Op 2-2-2018 om 10:36 zei bigwade:

Nee, dat ligt anders.
Kosten personeel, security etc.

Je bedoelt ze hebben er geen zin in om wat geld te besteden aan hun Kia fans....

Guest Warmentuuter
Posted
5 uur geleden zei Derrek:

Je bedoelt ze hebben er geen zin in om wat geld te besteden aan hun Kia fans....

Helaas verkeerd gedacht want Kia heeft ook twee demo versies neer gezet op het parkeer terrein bij de Meern 
 De auto's werden keurig gebracht en gehaald op kosten van Kia. 
Dus dat ze geen zin in hebben lijkt mij niet. 
Maar goed bij de ene is het glas half leeg en bij de andere half vol :-)

18592432045_e61f3f65f8_k.jpg

Guest Warmentuuter
Posted

Ik ga kijken of het lukt 27-5.

in de luxe gedoogde hoek :-)

Posted
18 uur geleden zei Warmentuuter:

Helaas verkeerd gedacht want Kia heeft ook twee demo versies neer gezet op het parkeer terrein bij de Meern 
 De auto's werden keurig gebracht en gehaald op kosten van Kia. 

Ik ben het even kwijt. Wat bedoel je hier mee, was dit bij de vorige meeting?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...