2Swift Geplaatst 26 Februari, 2018 Geplaatst 26 Februari, 2018 Weer een vraag. Ben er inmiddels achter dat de Picanto van mij (1.2 first edition 2015) officieel niks mag trekken. Maar zou het niet toch kunnen? Of is deze auto wezenlijk anders dan zijn voorganger? Het lijkt mij maar een faceliftje... Wij willen graag een kleine geremde aanhanger voor de motoren trekken (maximaal 550kg) Iemand hier ervaring mee? Quote
Murcielaygo Geplaatst 26 Februari, 2018 Geplaatst 26 Februari, 2018 Zelfs als het technisch kan; NIET DOEN!Als er iets mis gaat ben je volgens mij niet verzekerd, omdat je met een illegale combinatie rijdt... Quote
bigmac Geplaatst 5 Maart, 2018 Geplaatst 5 Maart, 2018 Ik heb een Picanto 2015 en bij aanschaf de trekhaak van mijn Picanto 2011 over laten zetten. Technisch gezien is de 2 pk zwakkere motor het enige verschil, maar volgens het kenteken mag deze 0 kg trekken. Ik gebruik de trekhaak voor een vouwwagentje, maar het mag dus niet officieel. 1 Quote
2Swift Geplaatst 5 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2018 Ik ga vanmiddag nog even vragen bij dealer. Maar we hebben nu geregeld dat we een auto gaan lenen. Want Pyreneeën met aanhanger en motoren is wat enthousiast wellicht met 1.2 motor. Quote
bigmac Geplaatst 5 Maart, 2018 Geplaatst 5 Maart, 2018 De dealer zal altijd zeggen dat je niets mag trekken. Wel als fietsdrager. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.