Pietgolf Geplaatst 10 Maart, 2018 Geplaatst 10 Maart, 2018 In de folder staat aangegeven wel met CD speler Kia Niro Business edition wat klopt nu? Of is er optie om CS speler aan te sluiten op USB poort Quote
gjcvro Geplaatst 10 Maart, 2018 Geplaatst 10 Maart, 2018 Ik heb er een usb stickje van 64 Gb in zitten, nog niet eens over nagedacht of er een CD speler in zit Quote
surfingjohn Geplaatst 10 Maart, 2018 Geplaatst 10 Maart, 2018 Eerlijk gezegd ik ook niet, speel alles via Spotify af. Toch nog eens goed kijken of die er echt in zit. Quote
HansG Geplaatst 10 Maart, 2018 Geplaatst 10 Maart, 2018 Nee, er zit geen CD speler meer in. Je kan wel via de AUX een draagbare CD-speler aansluiten. Vond ik ook een tegenvaller toen ik de auto kocht. Totdat je streaming audio gaat ontdekken. Nog geen seconde de CD-speler gemist. Quote
Brat Pit Geplaatst 10 Maart, 2018 Geplaatst 10 Maart, 2018 CD speler? Ohh ja dat is zo’n draaiende usb stick maar maar 12 nummers op kunnen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Pietgolf Geplaatst 11 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2018 16 uur geleden zei Nokia ;-): Zowel in de prijslijst 2018 (waarin de uitvoeringen beschreven staan) alsmede in de accessoirelijst 2018 staat de CD speler niet vermeld. Over welke folder heb jij het? Quote
Pietgolf Geplaatst 11 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2018 Ja staat bij leaseplan indien je op kia Niro klikt en dan op specificatie uitgbreid Vreemd dat die info dan afwijkt toch de officiële Kia Site Maar is voor mij duidelijk nu Quote
Hanz99 Geplaatst 13 April, 2018 Geplaatst 13 April, 2018 Ik ben ook nog een beetje van de oude stempel en gebruik in mn ouwe Saab ook nog steeds CD's. Ik had ze toch. Nu ik een Niro besteld heb begrijp ik (en dat had ik ook al in de folder gelezen) dat die geen cd-speler heeft maar dat een USB stick eigenlijk net zo goed of beter werkt. Klopt dat? Werken USB sticks probleemsloos voor muziek via de aux ingang? Quote
Specialmade Geplaatst 13 April, 2018 Geplaatst 13 April, 2018 5 minuten geleden zei Hanz99: Ik ben ook nog een beetje van de oude stempel en gebruik in mn ouwe Saab ook nog steeds CD's. Ik had ze toch. Nu ik een Niro besteld heb begrijp ik (en dat had ik ook al in de folder gelezen) dat die geen cd-speler heeft maar dat een USB stick eigenlijk net zo goed of beter werkt. Klopt dat? Werken USB sticks probleemsloos voor muziek via de aux ingang? Je hebt onder je dashboard twee 12V aansluitingen en een USB aansluiting. Als je, in de laatst genoemde, een usb stick insteekt kun je genieten van 10 tallen uren muziek en dat werkt perfect, Geen gehannis met CD’s en makkelijk een andere map of song kiezen. Quote
Hanz001 Geplaatst 13 April, 2018 Geplaatst 13 April, 2018 5 uur geleden zei Hanz99: Ik ben ook nog een beetje van de oude stempel en gebruik in mn ouwe Saab ook nog steeds CD's. Ik had ze toch. Nu ik een Niro besteld heb begrijp ik (en dat had ik ook al in de folder gelezen) dat die geen cd-speler heeft maar dat een USB stick eigenlijk net zo goed of beter werkt. Klopt dat? Werken USB sticks probleemsloos voor muziek via de aux ingang? Je CD's rippen naar mp3 en op stick zetten. Je wilt nooit meer anders. CD's zijn zoooo 2003..... Quote
hybridefreak Geplaatst 30 Maart, 2019 Geplaatst 30 Maart, 2019 Voordat ik vele cd's op usb zet effe een vraag: Verschijnen de albums van dezelfde artiesten automatisch bij elkaar en kan je via het scherm artiesten / albums zoeken en afspelen? Quote
PeterSelie Geplaatst 31 Maart, 2019 Geplaatst 31 Maart, 2019 22 uur geleden, hybridefreak zei: Voordat ik vele cd's op usb zet effe een vraag: Verschijnen de albums van dezelfde artiesten automatisch bij elkaar en kan je via het scherm artiesten / albums zoeken en afspelen? Wat jij waarschijnlijk bedoelt, gewoon kopiëren, werkt niet. Je moet je cd's "rippen" om ze van cda om te zetten naar mp3 of wav of whatever. Google maar, er zijn gratis progs voor maar ook uitgebreide om albumnaam en titels en hoesje erbij te zetten. Kan nog wel uren doorgaan. Beschrijvingen ook te vinden. Quote
hybridefreak Geplaatst 1 April, 2019 Geplaatst 1 April, 2019 Ok hartelijk dank voor je antwoord! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.