Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb een Niro 1.6 GDi Hybrid 77kW DynamicLine DCT6. Met een standaard uitrusting dus ook een standaard cruisecontrol.

Weet iemand of de cruisecontrol 'simpel' aan te passen is naar een adaptive cruisecontrol en wat zoiets evetntueel achteraf kost?

Mijn gevoel zegt n.l. dat alles daarvoor al in de auto zit, maar dat er alleen maar iets geactiveerd hoeft te worden, of misschien een sensor erbij ingedrukt en een aanpassing van de software.

Maar ik kan het uiteraard helemaal mis hebben.

Posted

Knoppen rechts op het stuur is ook anders, vrees dat het niet mogelijk is als alleen af fabriek.

Posted

Is een optie die alleen 'af fabriek' is toen ik het heb nagevraagd bij aanschaf. Is niet alleen de sensor, maar is ook van invloed op het remsysteem. Dat moet bij ACC ook kunnen ingrijpen.

Mij was de extra levertijd de ACC toen niet waard (op de FE)  dus heb het laten zitten. Af fabriek was het toen iets van 5 á 600 Euro dacht ik.

Posted

Klopt Ron, heb hetzelfde gehad en wilde ook niet wachten. Als ik de commentaren hier lees over de ACC heb ik er iig geen spijt van.

Posted
10 uur geleden zei Ron Penguin:

Is een optie die alleen 'af fabriek' is toen ik het heb nagevraagd bij aanschaf. Is niet alleen de sensor, maar is ook van invloed op het remsysteem. Dat moet bij ACC ook kunnen ingrijpen.

Mij was de extra levertijd de ACC toen niet waard (op de FE)  dus heb het laten zitten. Af fabriek was het toen iets van 5 á 600 Euro dacht ik.

Dit zou mijn tekst kunnen zijn. :-)

Kwam nog bij dat de levertijd zo lang werd dat ik ook  nog 1000 euro minder retour zou krijgen voor mijn in te ruilen Carens.  Was inderdaad 500 euro. 

Posted

OK Mannen,  bedankt voor alle terugkoppeling. Ik zal dus moeten wachten tot m'n volgende KIA Niro Hydrogen :)