Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Mp3 afspelen vanaf sd kaart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste forumleden, 

Volgende week wordt mijn nieuwe Kia Niro afgeleverd. Ik ben nieuwsgierig of ik ook mp3's vanaf een SD kaart kan afspelen. Ik kan hier zelf niets over vinden. 

Geplaatst

Idd via een stick of je telefoon. 

Ik moet wel zeggen dat ik deze manier al heel lang niet meer heb gebruikt. 

Het is niet lullig bedoelt maar muziek luisteren via sd of usb is nu wel erg uit de tijd. Via de telefoon spotify or anderen apps geeft toegang tot miljoenen songs. En geeft zo veel meer keuze. Mijn kinderen weten ondertussen al niet eens maar wat opslag medium is  zij doen alles in de cloud en online  en streamen alles.  De tijd gaat erg snel :smileys-car-driving-410647:

Geplaatst
7 minuten geleden, gjcvro zei:

Niet iedereen is vergroeid met zijn telefoon, dus die ligt nog al eens thuis als ik snel even met de auto weg ben..

Dan is een usb stick wel handig ja ;-). Maar het gedoe als je even een ander nummer er op wilt zetten :no: dat is niet te vergelijken met even op spotify het nummer intikken en spelen. 

Geplaatst

Met Android auto kan je spotify ook in auto bedienen. Is een stuk veiliger dan je smartphone bedienen!

Je kan een SD (micro) card wel gebruiken, maar deze moet je dan wel in een USB stickie adapter stoppen:clown:

Geplaatst
8 uren geleden, casper zei:

Dan is een usb stick wel handig ja ;-). Maar het gedoe als je even een ander nummer er op wilt zetten :no: dat is niet te vergelijken met even op spotify het nummer intikken en spelen. 

Je zal op spotify toch ook eerst een eigen afspeellijst moeten maken wil je onder het rijden via je stuurschakelaar van nummers willen veranderen, even onder het rijden even een song op spotify intypen is een " No Go " natuurlijk. Dus als je geen Spotify hebt of wil dan blijft een zelfgemaakte afspeellijst op een USB stick of op een micro sd card in een usb adapter een goede uitkomst. ( ik gebruik wel mijn zelfgemaakte afspeellijsten op Spotify, zet ze soms zelfs offline als het heel erg veel is en mijn data tegoed op zijn eind begint te komen )

Geplaatst

Eigenlijk wel een goede.

Gisterenmiddag de Renault leeg gehaald, daar kwam nog een stapel met cd's uit, die hoeven straks niet meer terug, in de Niro.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...