Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Beste Leden,

Sinds vanochtend krijg ik onderstaande melding in mijn KIA RIO. Het begon met het moeilijk starten van de auto. De auto sloeg niet aan. Nadat ik het nog eens probeerde met een beetje gas te geven lukte het uiteindelijk wel. Ik vermoed zelf een zwakke accu, maar misschien dat iemand van jullie meer ervaring heeft met dit probleem?

Rio%20ISG%20OM%204.JPG

aangepast door Mokertje
Geplaatst

Hang de accu maar eens een nachtje aan een (goede) acculader.
Waarschijnlijk is je probleem dan verholpen.

In deze koudere periode met veel stroomverbruikers (verlichting / achterruitverwarming / ontwasemen van de ruiten / stoel- of stuurwielverwarming etc.) vragen veel capaciteit van je accu. Als je veel korte ritjes maakt krijgt de accu niet de kans om voldoende te worden bijgeladen... 

Gewoon tussentijds een keer de accu een nachtje preventief aan de lader kan dan geen kwaad!

• 4 weken later...
  • 2 jaar later...
Geplaatst

Na lege accu heeft Wegenwacht "AutoStop"-aansluiting losgekoppeld onder motorkap van mijn Kia Sportage om afslaan onderweg te voorkomen. Wil het weer aansluiten, ik weet alleen niet waar het zit onder de motorkap. Kan iemand mij helpen met evt. een foto ? B.v.d.

Geplaatst
10 uur geleden, Sjannien zei:

Na lege accu heeft Wegenwacht "AutoStop"-aansluiting losgekoppeld onder motorkap van mijn Kia Sportage om afslaan onderweg te voorkomen. Wil het weer aansluiten, ik weet alleen niet waar het zit onder de motorkap. Kan iemand mij helpen met evt. een foto ? B.v.d.

@Sjannien deze vraag zou je even opnieuw moeten vragen maar dan in het juiste topic deel van het juiste type dit deel is voor de rio 

bij jou model is het misschien net weer even anders 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...