Rensg Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 2 uur geleden, yvdhaak zei: In ieder geval aan de achterlicht units. Andere LED lay-out Ik dacht dat my20 dubbele dagrij verlichting had Quote
yvdhaak Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 (aangepast) 5 minuten geleden, Rensg zei: Ik dacht dat my20 dubbele dagrij verlichting had Dat is alleen bij de niet-e MY20 modellen. De MY20 e-Niro heeft 1 LED strip aan beide kanten. 4 Mei, 2020 aangepast door yvdhaak Quote
Louis Oosterveer Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 2 hours ago, Rensg said: Mijne ook laten wrappen, stuk beter zo:https://imgur.com/a/EcFJyVn ja veel beter zo, en je hebt ook alles verwijderd op je achterklep net zoals ik 1 Quote
JohanGM Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 3 minuten geleden, Louis Oosterveer zei: ja veel beter zo, en je hebt ook alles verwijderd op je achterklep net zoals ik Visdraad en een föhn? Quote
Rensg Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 25 minuten geleden, JohanGM zei: Visdraad en een föhn? Dealer is zo afgeleverd. Quote
J. van Wijk Geplaatst 30 Juli, 2020 Geplaatst 30 Juli, 2020 Op 22-10-2019 om 21:50, transporterict zei: zo...vers opgehaald, zo vind ik m goed #blijmee 1 Quote
J. van Wijk Geplaatst 30 Juli, 2020 Geplaatst 30 Juli, 2020 Waar kopen jullie die andere embleems? Die zijn echt heel mooi! 1 Quote
Rensg Geplaatst 31 Juli, 2020 Geplaatst 31 Juli, 2020 11 uur geleden, J. van Wijk zei: Waar kopen jullie die andere embleems? Die zijn echt heel mooi! Zijn wel op Ebay te vinden, maar ik vind ze op dit moment best prijzig. Kom telkens op minimaal 50 dollar uit. Als iemand ze ergens betaalbaarder kan vinden dan houd ik me aanbevolen! Quote
Rensg Geplaatst 31 Juli, 2020 Geplaatst 31 Juli, 2020 17 minuten geleden, Louis Oosterveer zei: Aliexpress 8 euro!! Behalve dat de maten niet altijd kloppen. Bij de E-niro zijn het logo voor en achteren beiden 129mm. Bij die sets is het achter logo kleiner. Misschien de losse dan maar bestellen Quote
MWVinnie Geplaatst 1 Augustus, 2020 Geplaatst 1 Augustus, 2020 Ik heb mijn MY20 eindelijk op 1 juli gekregen, niet gewrapt, maar zilverkleurig laten spuiten als de dakreling. 4 Quote
Rensg Geplaatst 1 Augustus, 2020 Geplaatst 1 Augustus, 2020 Ook een mooie variant. Leuke velgen ook. Quote
Level42 Geplaatst 11 September, 2020 Geplaatst 11 September, 2020 (aangepast) LOL, hier zit ik dan, mijn e-Niro MY20 is nog niet eens besteld maar ik zit hier heerlijk al me te verkneukelen op deze kleine aanpassingen. ik bestel sowieso altijd zonder achter logo’s, dus hoop dat ik dat nu ook kan regelen met de dealer die hem gaat leveren.... Ik snap al die blauwe accenten eerlijk gezegd sowieso niet. Volgens mij is 1 van de grote succesfactoren van de e-Niro dat het een “gewone” auto is. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik wíl niet dat mijn auto er compleet anders uitziet omdat hij elektrisch is. Dat heb ik vanaf de allereerste oerlelijke Prius al niet begrepen. Anyway....mijn auto hoeft niet uit te stralen dat ie elektrisch is....dus dat wrappen van die blauwe elementen gaat sowieso gebeuren. Vind het wel knap dat ze dat doen zonder de delen te verwijderen. Zelf doen is nog een mogelijkheid voor me. en dan die foeilelijke logo’s....sorry maar echt....Kia is pas gaan lopen toen ze die ex-Audi ontwerper in dienst namen....nu hadden ze ook even naar ons Europeanen moeten luisteren qua logo. Dus ik wil zeker ook zo’n setje “Koreaanse” logo’s, zeker ook op het stuurwiel. Iemand ervaring met de Ali setjes qua kwaliteit ? Ik zie verder het merk Loden maar das wel wat duurder en moet vanuit de US verstuurd worden... in ieder geval wordt mijn e-Niro zwart dus de grill kan blijven zoals die is. Als ik een andere kleur zou hebben gekozen zou ik die zéker ook zwart laten wrappen....veeeeel mooier ! Nou, ik zal voorlopig alleen nog maar voorpret hebben maar komt goed....in ieder geval iedereen alvast bedankt voor de tips en foto’s etc. ! 11 September, 2020 aangepast door Level42 Quote
Level42 Geplaatst 13 September, 2020 Geplaatst 13 September, 2020 (aangepast) Op 23-5-2019 om 11:29, Hippe lip zei: En klaar is-ie. Dank je Oscar, keurig werk! Echt zooooooooooooooo veel mooier dan die meegespoten kleur op de grill.....en zeker bij rood staan die blauwe accenten niet dus dit ziet er echt TOP uit ! Spiegels vind ik ook heel erg mooi, veel mooier dan helemaal zwart. Is zo grappig, vroeger waren de spiegels allemaal zwart, toen werd het mode dat ze af fabriek meegespoten werden in de kleur van de auto en nu moeten ze weer zwart ? En ook geen gekkigheid mat zwarte daken enzo... dit is netjes, ingetogen, chique.... Ik heb maar twee kleine dingetjes: hebben ze dat stekker logo op de wrap geprint ? Of is dat uitgesneden ? Ik geloof dat ik dat lekker helemaal over had laten plakken...dus helemaal zwart. Je weet nu toch al lang waar die stekker in moet ? Mjah, is maar kleinigheidje.... En verder....nog overwogen om het "grill" deel mat zwart te doen om hem nog meer weg te laten vallen (Net als de onderzijde van de bumper ?) ? 13 September, 2020 aangepast door Level42 1 Quote
Level42 Geplaatst 13 September, 2020 Geplaatst 13 September, 2020 Op 1-8-2020 om 12:17, MWVinnie zei: Ik heb mijn MY20 eindelijk op 1 juli gekregen, niet gewrapt, maar zilverkleurig laten spuiten als de dakreling. Ook erg mooi ! Nu breng je me aan het twijfelen.... overigens had dat ook wel met wrap gekund lijkt me. Achterzijde ook zo ? Quote
Hippe lip Geplaatst 13 September, 2020 Geplaatst 13 September, 2020 18 minuten geleden, Level42 zei: Echt zooooooooooooooo veel mooier dan die meegespoten kleur op de grill.....en zeker bij rood staan die blauwe accenten niet dus dit ziet er echt TOP uit ! Spiegels vind ik ook heel erg mooi, veel mooier dan helemaal zwart. Is zo grappig, vroeger waren de spiegels allemaal zwart, toen werd het mode dat ze af fabriek meegespoten werden in de kleur van de auto en nu moeten ze weer zwart ? En ook geen gekkigheid mat zwarte daken enzo... dit is netjes, ingetogen, chique.... Dank je, dank je Die spiegels heb ik overigens helemaal nix aan laten doen. Heb wel overwogen om ze helemaal zwart te laten maken, maar bleek niet in één stuk te kunnen; te sterk gebogen in meerdere richtingen. Dan zou er een naad in komen en heb ik maar van afgezien. 18 minuten geleden, Level42 zei: Ik heb maar twee kleine dingetjes: hebben ze dat stekker logo op de wrap geprint ? Of is dat uitgesneden ? Ik geloof dat ik dat lekker helemaal over had laten plakken...dus helemaal zwart. Je weet nu toch al lang waar die stekker in moet ? Mjah, is maar kleinigheidje.... En verder....nog overwogen om het "grill" deel mat zwart te doen om hem nog meer weg te laten vallen (Net als de onderzijde van de bumper ?) ? Dat grijze stekkertje in de laadklep is uitgesneden. Het ligt verdiept met scherpe randen en kon daardoor niet goed gewrapt. De tekst ernaast wilden ze ook uitsnijden, maar dan zou het rood er doorheen komen en dat leek me niet mooi. Op mijn verzoek hebben ze daar het folie er strak overheen gespannen, maar omdat die tekst dieper ligt is het folie daar niet ondersteund. Daar zou het kunnen gaan scheuren, is me verteld. Nou, dat risico heb ik genomen. Nu na ca. anderhalf jaar heb ik nog nergens last van. En als het gaat scheuren kan ik het nog altijd uitsnijden. En nee, matzwart heb ik niet overwogen. Het zwart op de spiegels is ook glanzend. En zou je de auto ooit in de was willen zetten dan loop je met mat ook risico op vlekken. Dus nee dank je. 1 Quote
D'n Tinus Geplaatst 13 November, 2020 Geplaatst 13 November, 2020 Hallo allemaal, Ik heb al veel zitten lezen op het forum en wil jullie alvast bedanken voor alle tips en trucs. Ik vroeg me af of er leden zijn die bij een platinum Graphite de blauwe lijntjes hebben laten wrappen. Zo ja, welke kleur? En voor de leden die geen grijze e-niro hebben, welke kleur zouden jullie mij adviseren? Quote
Level42 Geplaatst 14 November, 2020 Geplaatst 14 November, 2020 Ik krijg volgende week dezelfde kleur. Mijn plan is zwart mat voor de grill, de rest glanzend zwart..... Quote
Platinum K Geplaatst 14 November, 2020 Geplaatst 14 November, 2020 12 uur geleden, D'n Tinus zei: Hallo allemaal, Ik heb al veel zitten lezen op het forum en wil jullie alvast bedanken voor alle tips en trucs. Ik vroeg me af of er leden zijn die bij een platinum Graphite de blauwe lijntjes hebben laten wrappen. Zo ja, welke kleur? En voor de leden die geen grijze e-niro hebben, welke kleur zouden jullie mij adviseren? Zoek ff goed op dit forum. Daar vind je iig foto's van mijn gewrapte e-niro. Quote
D'n Tinus Geplaatst 14 November, 2020 Geplaatst 14 November, 2020 (aangepast) 5 uur geleden, Platinum K zei: Zoek ff goed op dit forum. Daar vind je iig foto's van mijn gewrapte e-niro. Had ik al gezien, volgens mij de enige foto's van een Platinum die ik kon vinden. (Edit: 2 staan 2 grijze niro's in dit topic, soms lastig te zien op de foto's...) Maar ik kan me voorstellen dat er meer leden zijn die dezelfde kleur hebben (met wraps) of in ieder geval een mening over wat ze mooi vinden. 13 uur geleden, Level42 zei: Ik krijg volgende week dezelfde kleur. Mijn plan is zwart mat voor de grill, de rest glanzend zwart..... Ik heb bij Wrap Destination alleen een prijs opgevraagd voor de blauwe lijntjes (80 euro) Maar ben ook wel benieuwd naar de kosten voor het wrappen van de grill. Ik twijfel daar ook over aangezien ik dat wel mooier vind, denk ik.... Ik krijg komende week als het goed is ook andere logo's binnen en LED lampjes voor het interieur. 14 November, 2020 aangepast door D'n Tinus Quote
Level42 Geplaatst 17 November, 2020 Geplaatst 17 November, 2020 Op 14-11-2020 om 15:08, D'n Tinus zei: Had ik al gezien, volgens mij de enige foto's van een Platinum die ik kon vinden. (Edit: 2 staan 2 grijze niro's in dit topic, soms lastig te zien op de foto's...) Maar ik kan me voorstellen dat er meer leden zijn die dezelfde kleur hebben (met wraps) of in ieder geval een mening over wat ze mooi vinden. Ik heb bij Wrap Destination alleen een prijs opgevraagd voor de blauwe lijntjes (80 euro) Maar ben ook wel benieuwd naar de kosten voor het wrappen van de grill. Ik twijfel daar ook over aangezien ik dat wel mooier vind, denk ik.... Ik krijg komende week als het goed is ook andere logo's binnen en LED lampjes voor het interieur. Had je al iets laten doen ? Ben erg benieuwd naar het resultaat ! Quote
D'n Tinus Geplaatst 17 November, 2020 Geplaatst 17 November, 2020 7 uur geleden, Level42 zei: Had je al iets laten doen ? Ben erg benieuwd naar het resultaat ! Nee nog niet, ik hoop de 27e naar Wrap Destination te kunnen. Ik zag op het tweakers forum iemand die ook zijn handgrepen had laten wrappen.. Nu ik meerdere auto's heb gezien denk ik dat ik voor zilvergrijs ga, ongeveer dezelfde kleur als de dakrails. En dan de grille zwart 1 Quote
Level42 Geplaatst 17 November, 2020 Geplaatst 17 November, 2020 Handgrepen ga ik zeker niet doen, ik vind dat Chrome juist mooi. Wil juist nog de strips onderop ook vervangen door chromen....baal dat dat in NL niet standaard is. lijkt me ook dat wrap op handgrepen niet al te lang stand houdt ? Quote
D'n Tinus Geplaatst 27 November, 2020 Geplaatst 27 November, 2020 Zit nu te wachten bij Wrap Destination. Heb toch gekozen om alleen de blauwe accenten te laten wrappen in glanzend zwart, andere kleuren vond ik toch minder mooi. En ik had gevraagd om de letters van de kofferbak te halen, en hij gaf aan dat ze de nieuwe letters met kleine pinnetjes bevestigen. Dan zou ik 2 gaatjes overhouden, klopt dit? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.