Ga naar inhoud

Small Wraps


King Niro
Ga naar de oplossing Opgelost door E-lmar,

Aanbevolen Berichten

AH Mooi, 

Ik heb toevallig gisteren voor 12 december een afspraak gemaakt.

Je bedoelt het Niro en “Eletric” logo ? Dat is echt onzin, dan zou je gaatjes hebben in je achterklep. Ik heb ze door de dealer er af laten halen voor aflevering en ik kan geen gaatjes vaststellen....

 

Post je nog even foto’s van jouw eindresultaat ? 

 

aangepast door Level42
Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uur geleden, Level42 zei:

AH Mooi, 

Ik heb toevallig gisteren voor 12 december een afspraak gemaakt.

Je bedoelt het Niro en “Eletric” logo ? Dat is echt onzin, dan zou je gaatjes hebben in je achterklep. Ik heb ze door de dealer er af laten halen voor aflevering en ik kan geen gaatjes vaststellen....

 

Post je nog even foto’s van jouw eindresultaat ? 

 

Ik heb ze (Niro en electric logo) er ook zelf afgehaald, klusje van een paar minuten. Ik denk dat hij het Kia logo midden op de klep bedoelt. Daar heb ik niks mee gedaan maar kan me goed voorstellen dat daar wel pennetjes aan zitten, en ook gastjes in de klep dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, BGFG zei:

Ik heb ze (Niro en electric logo) er ook zelf afgehaald, klusje van een paar minuten. Ik denk dat hij het Kia logo midden op de klep bedoelt. Daar heb ik niks mee gedaan maar kan me goed voorstellen dat daar wel pennetjes aan zitten, en ook gastjes in de klep dus...

Ik bedoelde de letters en het electric logo, het kia logo kon er nog niet af omdat ik de vervangers nog niet binnen heb.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 27-11-2020 om 15:56, D'n Tinus zei:

De logo's gingen er uiteindelijk toch heel erg makkelijk af met de fohn van mijn vrouw en een pasje om het begin te maken.
Ik zal vanavond nog foto's maken van de nieuwe binnenverlichting.
En over een week of 3 verwacht ik andere logo's te hebben.
 

niro met wraps 2.jpg

niro met wraps.jpg

Zit nog even te neuzen.... dacht dat jij je grill ook zwart wilde laten wrappen ? Toch maar niet gedaan ?

Ik ben het nog wel van plan. Kan helaas geen foto van een graphite grey vinden met een zwart gewrapte "grill".

Kostopgave blauwe randjes plus grill was trouwens 150 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites


36 minuten geleden, Level42 zei:

Zit nog even te neuzen.... dacht dat jij je grill ook zwart wilde laten wrappen ? Toch maar niet gedaan ?

Ik ben het nog wel van plan. Kan helaas geen foto van een graphite grey vinden met een zwart gewrapte "grill".

Kostopgave blauwe randjes plus grill was trouwens 150 euro.

Heb ik wel aan gedacht, maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik ook geen voorbeeld kon vinden en het niet direct aandurfde.
Prijs valt wel mee, misschien dat ik het over een tijdje alsnog laat doen.
Misschien eerst nog even kijken bij een PHEV, die hebben ook een zwarte grill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 27-11-2020 om 15:56, D'n Tinus zei:

De logo's gingen er uiteindelijk toch heel erg makkelijk af met de fohn van mijn vrouw en een pasje om het begin te maken.
Ik zal vanavond nog foto's maken van de nieuwe binnenverlichting.
En over een week of 3 verwacht ik andere logo's te hebben.
 

niro met wraps 2.jpg

niro met wraps.jpg

 :offtopic:: Hoe heb jij je nummerbord zo egaal geel gekregen? Zo nu en dan zie ik dat bij anderen ook wel, maar dat lijkt me zoveel werk als dat met photoshop moet of zo. Is daar een handiger trucje voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uur geleden, Hippe lip zei:

 :offtopic:: Hoe heb jij je nummerbord zo egaal geel gekregen? Zo nu en dan zie ik dat bij anderen ook wel, maar dat lijkt me zoveel werk als dat met photoshop moet of zo. Is daar een handiger trucje voor?

Gewoon met paint, ik selecteer met het pipet een stukje geel en gebruik deze kleur dan als kwast om alles in te kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Nou vandaag ook langs geweest bij Wrap Destination in Hoofddorp. Wat een toppers daar zeg !

had afgesproken voor de blauwe accenten en de “grill” zwart te maken. 
 

Toen ze net begonnen waren een praatje met de eigenaar...hij vertelde dat hij nu zo’n 250 (!] eNiros qua blauwe accenten had gedaan.... en dat een Amsterdamse Kia dealer een “black edition” van de eNiro aanbood waarbij niet alleen de accenten maar ook de handgrepen en de roofrails zwart gewrapped werden. Hij deed die wraps dan. Daarop reageerde ik dat ik juist de andere kant op wilde, (een tikkie) meer chroom. Hij vroeg hoe dan en ik vertelde dat ik toevallig gisteren de chromen zijstrips uit Korea had ontvangen.... heeeeeeel toevallig had ik ze nog bij me ook, dus hij bestudeerde ze even hoe e.e.a. gemonteerd zou moeten zitten. Toen was het stapje naar de 3D K logo’s ook snel gemaakt natuurlijk.....laat ik die nou ook heel toevallig bij me hebben....

Maar goed, heel spontaan bood hij aan de logo’s en de strips meteen ook te vervangen....nou ja...als het niet te veel moeite is.... nee meneer, dat moet u niet zelf gaan doen, voor je het weet breken de strips in de kou buiten nu, dan beter hier in de garage.....

Zo gezegd, zo gedaan. Was maar wát blij dat hij het aanbood want die logo’s leek me niet zo’n probleem maar die zijstrips....zag ik best tegenop..

En bij het afrekenen hoefde ik alleen de afgesproken prijs voor de wraps en de grill te betalen, dus ik heb ze maar een goeie fooi gegeven want ze zijn zeker 2 uur bezig geweest....en perfecte kwaliteit en service....

In ieder geval heel blij hiervoor het ritje naar Hoofddorp te hebben gemaakt....en bedankt aan degene die ze hier vermeld heeft.

 

 

26C22C91-F7DE-4500-85D1-123FC0B31B10.jpeg

E7BFAF79-CCB8-498B-895B-5595EF39CF2A.jpeg

D23F650F-D6E8-4995-8BC1-058A14D39484.jpeg

93C3830B-8B82-49BE-960B-245419F3E181.jpeg

EB529904-CB27-4E03-A934-AA35AAD87DA4.jpeg

8A1BA8D1-CE04-40E9-A8EB-33A59DADCAF2.jpeg

aangepast door Level42
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou heb ik bij aflevering wel vergeten te vragen om nummerplaat houders zonder reclame....dus dat wil ik ook nog ff weghebben. Ooit in het verleden zwart isolatie tape gebruikt wat verbazingwekkend goed werkte maar....is het een beetje eenvoudig de houders te vervangen door universele zonder tekst ? 
Ik zie dat er een soort blind dopjes (blauw en geel) op de platen zelf zitten ?

aangepast door Level42
Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden, Level42 zei:

.....
Ik zie dat er een soort blind dopjes (blauw en geel) op de platen zelf zitten ?

Dat zijn waarschijnlijk de kopjes van anti-diefstal schroeven voor de kentekenplaat. Deze kunnen wel goed vastgedraaid worden (rechtsom), maar losdraaien gaat lastig/niet door de schuine kanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...