Hippe lip Geplaatst 17 Mei, 2019 Geplaatst 17 Mei, 2019 1 uur terug, King Niro zei: Netjes. Staat veel beter (vind ik ) Ben benieuwd of er nog meer "gewrappte" E-Niro's volgen................. De mijne. Die krijgt nog één wrapje meer dan deze small wraps. Rara waarom..... En wat hebben deze wraps je gekost? En waar heb je het laten doen? Is het geplakt of gespoten (spuitfolie)? Quote
Hippe lip Geplaatst 17 Mei, 2019 Geplaatst 17 Mei, 2019 34 minuten geleden, King Niro zei: Grill ? Jij mag niet meer raden.... 1 Quote
King Niro Geplaatst 19 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2019 Op 17-5-2019 om 14:48, Marcello75 zei: Wraps er vandaag op laten zetten! Zeer tevreden met het resultaat! Is als kleur ook "gewoon" zwart gekozen, ipv metallic ? Quote
Marcello75 Geplaatst 20 Mei, 2019 Geplaatst 20 Mei, 2019 Op 17-5-2019 om 19:15, Hippe lip zei: De mijne. Die krijgt nog één wrapje meer dan deze small wraps. Rara waarom..... En wat hebben deze wraps je gekost? En waar heb je het laten doen? Is het geplakt of gespoten (spuitfolie)? Wrap destination in Hoofddorp, kost je 70 euro. Heb de beste man wat meer gegeven. Kon er op wachten en hij kreeg zelf nieuws dat het onderhoud van zijn auto wat duurder uitviel. Het is folie geplakt...heb gelijk mijn bolide een poetsbeurt gegeven en zijn kont helemaal naked gemaakt 1 Quote
korsowito Geplaatst 20 Mei, 2019 Geplaatst 20 Mei, 2019 Ziet er strak uit! Nu val je nóg minder op! Quote
Hippe lip Geplaatst 20 Mei, 2019 Geplaatst 20 Mei, 2019 39 minuten geleden, korsowito zei: Nu val je nóg minder op! Zeker in de nacht..... 42 minuten geleden, Marcello75 zei: [...] en zijn kont helemaal naked gemaakt Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die dat graag wil. Bij mij heb ik die twee emblemen er vóór de aflevering al af laten halen. Een veel rustiger beeld. Dat deed ik met mijn vorige 12 jaar geleden ook al. Alles eraf behalve de chevrons. Vond die zelfs net iets subtieler dan het merkje dat nu nog achterop de Kia zit. Daar ga ik op termijn denk ik ook nog wel wat mee doen. Quote
korsowito Geplaatst 20 Mei, 2019 Geplaatst 20 Mei, 2019 Je zou de koreaanse kia emblemen kunnen scoren: Quote
King Niro Geplaatst 20 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2019 Op 17-5-2019 om 14:48, Marcello75 zei: Is als kleur ook "gewoon" zwart gekozen, ipv metallic ? Ziet er "slick"uit zo. Top. Quote
King Niro Geplaatst 20 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2019 (aangepast) 1 uur geleden, korsowito zei: Je zou de koreaanse kia emblemen kunnen scoren: Heb die inderdaad ook gekocht. Was alleen 1 kleinere en een grote (2x grote nodig). Deze is ook leuk.(is folie, dus makkelijker weer te verwijderen) 20 Mei, 2019 aangepast door King Niro 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 (aangepast) Op dit moment wordt mijn auto ook gewrapt. Duidelijk door mensen met handige handen: Tint Your Car in Apeldoorn 23 Mei, 2019 aangepast door Hippe lip 2 Quote
DoubleUP Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 Neem je dak en spiegels anders ook gelijk mee, staat bij rood ook best mooi! Quote
Hippe lip Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 19 minuten geleden, DoubleUP zei: Neem je dak en spiegels anders ook gelijk mee, staat bij rood ook best mooi! Die spiegels zijn nog best lastig vanwege de nogal extreme krommingen. Het zou kunnen dat het dan in twee stukken moet. Bovendien zijn spiegels extra kwetsbaar. Heb het er wel over gehad hier, maar ze waren ivm kwetsbaarheid terughoudend. Quote
DoubleUP Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 (aangepast) Mooi Hippe Lip! Zó extreem zijn die spiegel-krommingen toch niet? Trouwens, de onderkant van de spiegels zijn dacht ik standaard al zwart, dan zou het alleen om de bovenkant van de spiegels gaan. 23 Mei, 2019 aangepast door DoubleUP Aanvulling Quote
Marcello75 Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 32 minuten geleden, Hippe lip zei: Eerste deel is klaar. Zit er strak in! Ziet er netjes uit!! ik twijfel nog om hem matzwart te wrappen Quote
Marcello75 Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 Deze is ook wel leuk hahaha https://www.carwrapmasters.nl/portfolio/specials/project-specials-kia-niro-blauwe-details/ Quote
Hippe lip Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 (aangepast) 8 minuten geleden, Marcello75 zei: Deze is ook wel leuk hahaha https://www.carwrapmasters.nl/portfolio/specials/project-specials-kia-niro-blauwe-details/ Ja geinig! Denk je de EV’s aan die blauwe randen te kunnen herkennen, blijkt een blauwgerande gewoon een ICE.... En er rijden steeds meer EV’s rond die de blauwe randen verstopt hebben. 23 Mei, 2019 aangepast door Hippe lip Quote
Hippe lip Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 En klaar is-ie. Dank je Oscar, keurig werk! 8 Quote
korsowito Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 Ziet er goed uit zo! De spiegels nog en dan is die af! Quote
King Niro Geplaatst 23 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Mei, 2019 5 uur geleden, Hippe lip zei: En klaar is-ie. Dank je Oscar, keurig werk! netjes hoor. Beter, vind ik ! Quote
King Niro Geplaatst 23 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Mei, 2019 5 uur geleden, korsowito zei: Ziet er goed uit zo! De spiegels nog en dan is die af! Die spiegels zo half-zwart staat hem wel goed, vind ik eigenlijk. Quote
King Niro Geplaatst 23 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Mei, 2019 8 uur geleden, Hippe lip zei: Ja geinig! Denk je de EV’s aan die blauwe randen te kunnen herkennen, blijkt een blauwgerande gewoon een ICE.... En er rijden steeds meer EV’s rond die de blauwe randen verstopt hebben. De Hybrids hebben niet eens zo'n grill, dus ik denk dat dit een foutje is (nogal dom foutje.........) Quote
jwv Geplaatst 23 Mei, 2019 Geplaatst 23 Mei, 2019 9 uur geleden, Hippe lip zei: Ja geinig! Denk je de EV’s aan die blauwe randen te kunnen herkennen, blijkt een blauwgerande gewoon een ICE.... En er rijden steeds meer EV’s rond die de blauwe randen verstopt hebben. De brandstof Niro’s hebben toch ook zilverkleurige styling aan de achterbumper? Daar herken ik die altijd meteen aan. Quote
Hippe lip Geplaatst 24 Mei, 2019 Geplaatst 24 Mei, 2019 21 uur geleden, King Niro zei: Die spiegels zo half-zwart staat hem wel goed, vind ik eigenlijk. Ja, ik ben er ook erg tevreden mee zo. Helemaal zwart hoeven die spiegels van mij ook niet. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.