RobbieDG Geplaatst 3 Oktober, 2019 Geplaatst 3 Oktober, 2019 Heb er eentje gevonden, wel 160 euro. Maar als het daarmee netjes is vind ik het prima https://www.glance-vision.nl/carwrap/ Quote
Markvh Geplaatst 3 Oktober, 2019 Geplaatst 3 Oktober, 2019 2 uur geleden, RobbieDG zei: Hoi, heeft iemand dit ergens in het zuiden van het land laten doen? Woon in Eindhoven, en Hoofddorp is erg ver weg.... Toch een mooi ritje om je nieuwe E-Niro eens uit te proberen 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 4 Oktober, 2019 Geplaatst 4 Oktober, 2019 22 uur geleden, RobbieDG zei: Heb er eentje gevonden, wel 160 euro. Maar als het daarmee netjes is vind ik het prima https://www.glance-vision.nl/carwrap/ Ik kan je aanraden om vooral even door te zoeken en er zeker zo'n drie à vier te bellen of mailen. De prijzen kunnen nogal verschillen. Zo heb ik hier in de omgeving van Zutphen er ook een aantal per mail benaderd met duidelijke foto's van wat er moet gebeuren. Daarbij zat in mijn geval ook de grill. De prijsopgave van de duurste was meer dan 3x zo hoog als de goedkoopste. Omdat ik niet zomaar de goedkoopste wil kiezen ben ik er ff op verder gaan googelen en die bleek er goed uit te springen. Het was een vriendelijke zaak en er werd met heel veel zorg gewerkt. Dat is de moeite van het ff doorzoeken dus zeker waard! 1 Quote
Platinum K Geplaatst 5 Oktober, 2019 Geplaatst 5 Oktober, 2019 Inderdaad is de kwaliteit van het uiteindelijke resultaat heel belangrijk. Althans voor mij dan. Daarbij voor mij wat het de 1e keer dat ik iets liet wrappen, dus geen referentie. Leve dit forum, want zo kwam ik bij Wrap Destination uit in Hoofddorp. Ik was bij hen totaal 350 euro kwijt (incl. btw dus) voor het wrappen van de aqua blauwe accenten, de spiegels, het dak, de antenne en het kleine spoilertje achter het dak. Toen ik mijn auto de volgende dag weer kwam ophalen was de eigenaar bezig met de rechterbuitenspiegel. Hij was niet helemaal tevreden met het eindresultaat en was overnieuw begonnen. Kijk, daar houd ik van. Lekker kritisch zijn op je eigen werk en geen genoegen nemen met een '7' maar voor de klant willen gaan voor die 9,5 of hoger. Detail: bij mij zijn de spiegels in 2-en gewrapt en zie je een bijna onzichtbaar streepje (je moet er echt op letten, dan zie je het pas) op de plek waar de vorm het extreemst rond is. Heel mooi weggewerkt, lijkt op een hele dunne las. Quote
transporterict Geplaatst 22 Oktober, 2019 Geplaatst 22 Oktober, 2019 zo...vers opgehaald, zo vind ik m goed #blijmee 1 Quote
BobV78 Geplaatst 22 Oktober, 2019 Geplaatst 22 Oktober, 2019 (aangepast) Ziet er goed uit! Ik krijg een zwarte tot mijn beschikking met kenteken G-455... 22 Oktober, 2019 aangepast door BobV78 Quote
Hippe lip Geplaatst 22 Oktober, 2019 Geplaatst 22 Oktober, 2019 Gefeliciteerd! ziet er netjes uit. Quote
King Niro Geplaatst 23 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2019 Erg mooi .................... lijkt veel op de mijne ........... .......................... Quote
Speedfreak Geplaatst 23 Oktober, 2019 Geplaatst 23 Oktober, 2019 21 uur geleden, transporterict zei: zo...vers opgehaald, zo vind ik m goed #blijmee Heb je een link waar je die K-embelemen heb besteld? Quote
Speedfreak Geplaatst 29 Oktober, 2019 Geplaatst 29 Oktober, 2019 Vanmorgen ook de blauwe accenten laten wrappen. 1 Quote
King Niro Geplaatst 30 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 30 Oktober, 2019 Ook een mooie combinatie. 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 31 Oktober, 2019 Geplaatst 31 Oktober, 2019 Chromekleurig? Kan het niet goed zien. Ziet er wel netjes uit. Leuk dat je het de streepjes op de hoeken een eigen kleur hebt gegeven en niet weg hebt laten vallen door ze zwart te maken. 1 Quote
Sevennine Geplaatst 1 November, 2019 Geplaatst 1 November, 2019 Op 23-10-2019 om 21:20, BobV78 zei: http://www.emblemsonly.com/kia/ Welke zijn het exact? Er staan er wel héél veel op die site in veel verschillende uitvoeringen. Staat mooi zo! Ik denk dat ik die van mij exact zo ga doen Quote
DoubleUP Geplaatst 11 November, 2019 Geplaatst 11 November, 2019 Is er intussen al iemand anders die ook z'n dak gewrapt heeft (of wellicht zelfs de hele auto) of ben ik nog steeds de enige? Quote
King Niro Geplaatst 11 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2019 Op 20-9-2019 om 18:23, Platinum K zei: Zonnetje scheen toch nog onverwacht fel vandaag, dus foto's verre van optimaal. blauwe details voor en achter gewrapt met 3M kleur 1080. Idem spegels, dak en deel spoiler. Laten doen bij de eerder genoemde heren uit Hoofddorp. Ben zeer tevreden met het resultaat. Zowel (prijs) technisch als de gekozen "rode" kleur icm Platinum Graphite De Koreaanse badges zijn vanmiddag ook binnen gekomen. Mooi klusje voor komende week. Wanneer die er op zitten zal ik betere foto's posten... Quote
DoubleUP Geplaatst 11 November, 2019 Geplaatst 11 November, 2019 Oké, mooie combi.Had ik even gemist. Quote
Westlander Geplaatst 12 December, 2019 Geplaatst 12 December, 2019 Rij nu ook sinds een week in een E-Niro Gravity Blue. Bevalt goed moet ik zeggen Wil nu ook de groen/blauwe accenten laten wrappen. Vandaag is bij ons op de zaak iemand langs geweest om even te kijken (doet normaal de bestickering van de bedrijfswagens hier). hij gaf de voorkeur aan overspuiten ipv wrappen. Iemand hier ervaring mee? De strips zouden er dan af moeten en kunnen er de volgende dag weer op, maar vraag me eigenlijk af dat makkelijk gaat en of hier iemand dat al eens gedaan heeft. Quote
Hippe lip Geplaatst 12 December, 2019 Geplaatst 12 December, 2019 De strips zijn niet zomaar te demonteren. Voor zover ik weet moet je dan de halve voor- en achterkant van de wagen (bumper) demonteren en ik denk dat je dan toch wat anders gaat kiezen. Een middenweg is wellicht om de middenweg te kiezen en te werken met spuitfolie? Maar dan moet je toch heel wat afplakken voor die paar kleine stukjes. Gewoon wrappen is toch ws het eenvoudigste. Ze hebben daar mss geen ervaring in/mee en dan is het idd niet eenvoudig om te doen. 1 Quote
Markvh Geplaatst 15 December, 2019 Geplaatst 15 December, 2019 Op 12-12-2019 om 13:44, Westlander zei: Rij nu ook sinds een week in een E-Niro Gravity Blue. Bevalt goed moet ik zeggen Wil nu ook de groen/blauwe accenten laten wrappen. Vandaag is bij ons op de zaak iemand langs geweest om even te kijken (doet normaal de bestickering van de bedrijfswagens hier). hij gaf de voorkeur aan overspuiten ipv wrappen. Iemand hier ervaring mee? De strips zouden er dan af moeten en kunnen er de volgende dag weer op, maar vraag me eigenlijk af dat makkelijk gaat en of hier iemand dat al eens gedaan heeft. Denk dat de kosten van spuiten ook wel aanzienlijk zullen zijn. Ik betaalde 90 euro voor de wrap. Quote
Westlander Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 17 uur geleden, Markvh zei: Denk dat de kosten van spuiten ook wel aanzienlijk zullen zijn. Ik betaalde 90 euro voor de wrap. Kosten lagen gelijk gaf hij aan, maar de strips moesten we er dan wel zelf afhalen... Dit gaan we dus toch maar niet doen (risico op beschadiging). Als het goed is wordt ie deze week gewoon gewrapt. Quote
Hippe lip Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 Wrappen geeft een prima resultaat en ik zie eerlijk gezegd niet waarom je zou spuiten, als wrappen zó eenvoudig en goedkoop gaat. Zelfs als je over een paar jaar opnieuw zou moeten wrappen is dat nog steeds goedkoper. Quote
korsowito Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 De strips zijn niet zomaar te demonteren. Voor zover ik weet moet je dan de halve voor- en achterkant van de wagen (bumper) demonteren en ik denk dat je dan toch wat anders gaat kiezen. Een middenweg is wellicht om de middenweg te kiezen en te werken met spuitfolie? Maar dan moet je toch heel wat afplakken voor die paar kleine stukjes. Gewoon wrappen is toch ws het eenvoudigste. Ze hebben daar mss geen ervaring in/mee en dan is het idd niet eenvoudig om te doen.Klopt, toevallig paar maand terug een e-Niro bij een dealer zien staan waar de delen gewrapped werden. Bumpers waren echter niet helemaal losgehaald maar alleen aan de onderkant zegmaar, ze hingen nog aan de bovenkant aan de auto. Helaas geen foto van gemaakt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.