Sanderw1974 Geplaatst 24 Oktober, 2019 Geplaatst 24 Oktober, 2019 Ze zeiden modificatie, maar ik kwam eigenlijk voor mijn speaker. Toen zei ik dat ik mijn achterklep vond rammelen en hebben ze daar ook naar gekeken. Ik denk dat ze hem gewoon afgesteld hebben. Het rammelen was gelijk weg en ik vind het binnenin nu stiller. Denk dat de klep gewoon niet strak tegen de carrosserie werd getrokken. Rammel is weg, hoe en wat boeit me eigenlijk niet Wellicht gewoon terug naar de dealer gaan. Aangeven dat je meer van deze problemen op het forum hebt gelezen en dat dit wellicht de oplossing is. Mijn dealer is Van Staalduinen in Stadskanaal btw Quote
Wero Geplaatst 25 Oktober, 2019 Geplaatst 25 Oktober, 2019 Wel grappig dat ze dat bij jou wel kunnen doen en bij mij worden er klodders vet aan de kunststof blokjes gesmeerd , en de achterklep is afgesteld ? Ik vraag het mij nog steeds af ook bij van Staalduinen Stadskanaal.Ik zoek het zelf wel uit , ben er nu wel klaar mee. Quote
Vibravis Geplaatst 26 Oktober, 2019 Geplaatst 26 Oktober, 2019 Het is hoe dan ook vervelend. Ik heb gister 300km over de duitse autobahn gereden en daar helemaal gek geworden van de rammels en geluid. Is er al iemand aan de slag geweest met isoleren van de bodem in de kofferbak?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.