Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik ben sinds ruim een week de trotse bezitter van een Kia ProCeed 1.4 T-GDI DCT7 GT-Plusline. Nu is het mij opgevallen, dat ik vanaf de bovenkant (buitenkant) van de auto de dakbekleding zie zitten via het panoramische dak (zie foto). Mij lijkt me dit niet helemaal de juiste afwerking en ik vroeg mij af of mede-forumleden met een Kia (Pro)Ceed met panoramisch dak dit ook hebben?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

IMG_3787.JPG

Geplaatst

Ik heb die drie vlakken op meer foto’s/video’s gezien. Heeft iemand enig idee waar dit voor dient?

ik kan mij niet voorstellen dat het voordeliger is om drie vlakjes niet te voorzien van een zwarte kleuring...

Geplaatst
Op 20-8-2019 om 11:44, Vibravis zei:

Heb ik ook. Maar ik heb het dak altijd open emoji16.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

LOL. Zal lekker fris worden in de winter, alhoewel met stoel en stuurverwarming moet je toch een eind komen ;-)

Geplaatst
LOL. Zal lekker fris worden in de winter, alhoewel met stoel en stuurverwarming moet je toch een eind komen ;-)

In zweden rijden ze ook cabrio met -10

Lekker man, dakkie open, stoelen en stuurverwarming op maximaal en gas erop

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Geplaatst

Dit was mij dus serieus al opgevallen op de Autosalon van Geneve in Maart.

Toen dacht ik dat het een foutje was maar kon het me niet voorstellen dat ze een primeur op een beurs zouden zetten met een foutje erin dus dat het dan wel zo zou horen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...