Ga naar inhoud

Dakdrager Kia Ceed 5 deurs Hatchback vanaf 2020


loner1975

Aanbevolen Berichten

Hallo allemaal,

Ik heb sinds november 2020 een nieuwe Kia Ceed 5-deurs hatchback.

Waar ik ook zoek, ik kan bijna nergens dakdragers vinden voor mijn Kia Ceed. De enige site waar ik iets vind is op de website van Thule maar hier betaal je € 290 voor. Op zich niet erg om ervoor neer te leggen maar zou graag meer keuze hebben.

Heeft iemand nog andere ideeën?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze passen:

https://www.winparts.nl/bagage-transport/dakdragers-voor-gesloten-dakrail/c890.html

Deze had ik ook op mijn Renault Mégane IV. Prima dragers maar fluiten erg met wind rond de bevestiging. Ik plakte de gaten altijd dicht met electrische zwarte tape anders werd je de hele weg naar zuid Frankrijk helemaal gek.

Beter geef je wat extra geld uit aan Thule Wingbars. Die heb ik nu ook. Zijn vele malen stiller dan goedkope.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk



Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...
On 2/23/2021 at 7:56 PM, Vinz3nt said:

Deze passen:

https://www.winparts.nl/bagage-transport/dakdragers-voor-gesloten-dakrail/c890.html

Deze had ik ook op mijn Renault Mégane IV. Prima dragers maar fluiten erg met wind rond de bevestiging. Ik plakte de gaten altijd dicht met electrische zwarte tape anders werd je de hele weg naar zuid Frankrijk helemaal gek.

Beter geef je wat extra geld uit aan Thule Wingbars. Die heb ik nu ook. Zijn vele malen stiller dan goedkope.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk


 

ik heb ook de G3 dragers.  goedkoop maar maak idd veel herrie.  Prima voor gebruik een paar keer per jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...