moto Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Ik zou graag eens een foto willen zien van een Rio 4 met afneembare trekhaak en dan als de trekhaak er is afgenomen. Bij voorbaat dank. Quote
moto Geplaatst 28 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2019 Kijk, dat is snel. De achterkant is wel anders dan de gewone 4, maar ik kan wel zien hoe alles is afgewerkt. Het gaat mij er n.l. om dat hij mooi blijft als de haak er af is en dat is hier het geval. Bedankt. Quote
xtra40 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Geplaatst 28 Augustus, 2019 Kijk, dat is snel. De achterkant is wel anders dan de gewone 4, maar ik kan wel zien hoe alles is afgewerkt. Het gaat mij er n.l. om dat hij mooi blijft als de haak er af is en dat is hier het geval. Bedankt.De afwerking blijft het zelfde Alleen is dit niet een trekhaak van de dealer maar die is bijna het zelfde Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Booma Geplaatst 8 December, 2019 Geplaatst 8 December, 2019 Welke trekhaak is hier gebruikt, of waar vandaan? Wil hem ook zelf gaan monteren, maar zit nog te kijken naar een juiste trekhaak en kabelset, kabels voor system met canbus of zonder etc.....? Quote
xtra40 Geplaatst 8 December, 2019 Geplaatst 8 December, 2019 ik heb deze trekhaak . https://www.rameder.nl/141410 en deze electra set https://www.rameder.nl/ac-elektrische-aansluitset-13polig-top-tronic-specifiek-158247-37619-1.html Quote
Booma Geplaatst 8 December, 2019 Geplaatst 8 December, 2019 Is dit een kabelset met stekkers die je er rechtstreeks tussen kan pluggen? Aan jou snelheid van antwoorden te zien heb jij dit forum onder de sneltoets ofzo Quote
xtra40 Geplaatst 8 December, 2019 Geplaatst 8 December, 2019 Het is bijna plug en play je zult maar dat moet bij elke set nog wel stroom bij de zekering kast weg moeten halen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.