John van Montfort Geplaatst 26 Oktober, 2019 Geplaatst 26 Oktober, 2019 Hallo Ik heb het probleem als ik mijn voorkeur instel voor meer geluid achter dan springt deze weer terug als ik uit het menu ga van audio instellingen? De auto is van 2011 met navigatie > Weet iemand raad? alvast bedankt. Quote
Sceptic Geplaatst 1 Mei, 2020 Geplaatst 1 Mei, 2020 Op 26-10-2019 om 16:08, John van Montfort zei: Hallo Ik heb het probleem als ik mijn voorkeur instel voor meer geluid achter dan springt deze weer terug als ik uit het menu ga van audio instellingen? De auto is van 2011 met navigatie > Weet iemand raad? alvast bedankt. Heb precies hetzelfde bij al de audio instellingen. Quote
Gerd_NL Geplaatst 1 Mei, 2020 Geplaatst 1 Mei, 2020 Zit in de radio misschien een batterij voor behoud van de instellingen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Mei, 2020 Geplaatst 1 Mei, 2020 Moet je die instellingen niet bevestigen ipv uit het menu "terug" te springen? Dat zou iets kunnen verklaren.Een batterijtje lijkt me sterk. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik heb het in 30 jaar klooien met autoradio's nooit gezien. Quote
Sceptic Geplaatst 5 Mei, 2020 Geplaatst 5 Mei, 2020 Op 1-5-2020 om 13:59, Murcielaygo zei: Moet je die instellingen niet bevestigen ipv uit het menu "terug" te springen? Dat zou iets kunnen verklaren. Een batterijtje lijkt me sterk. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik heb het in 30 jaar klooien met autoradio's nooit gezien. Nee alle mogelijke manieren geprobeerd maar alles blijft op +3 staan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.