Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@jackveld bij mijn 3.5 v6 zit de vulplek onder de motorkap. Aan bestuurderszijde, vlakbij het raam. Verwacht dat dit bik de 3.3 v6 ook wel zo is...

Mag ik er vanuit gaan dat de slang van of naar de oliekoeler van de automaat los was geraakt? Dan kun je het andere topic sluiten. Wel vervelend zeg, hoop dat je er geen schade aan overhoudt.

Weet je al welke olie je erin gooid en of je gaat vullen of flushen?

Gr. Sander

Geplaatst

Ja klopt vanmorgen slang vastgezet en ATF olie bijgevuld (eerst 4 liter maar nog niets aan de peilstok).

Maar kan we weer voor en achteruit rijden, nu bijvullen tot ik weer op de peilstok olie hebt.

Mag voorlopig op slot

Geplaatst (aangepast)

Mooi zo. Je hebt een koud en warm meetpunt op je stick. Beste is om bij warme motor het pijl juist te krijgen aan de pijlstok. Warm betekend wel een goed blok om rijden. 15 min. rijden ofzo. Uiteraard pas gaan rijden als je voldoende olie hebt bijgevuld volgens het koude streepje op de stick.

En dan bij terugkomst bij draaiende motor met voet op de rem alle versnellingen doorlopen en eindigen in Park. Dan bij draaiende motor pijlen en de olie tot aan bovenste streepje krijgen.

aangepast door spostma85

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...