123peet Geplaatst 5 Januari, 2020 Geplaatst 5 Januari, 2020 ik heb een probleem met de achterklep en de ruit er in, deze gaan niet meer open, wel hoor je de elektrische vergrendeling open en dicht gaan. zekeringen na gekeken,. Het is net of de hendeltjes het niet meer doen onder de rand. is deze van de binnenkant te openen of moet dan het paneel aan de binnenkant eraf en is dat tedoen zonder de boel te slopen? gr Peter Quote
xtra40 Geplaatst 5 Januari, 2020 Geplaatst 5 Januari, 2020 als het goed is zit er een klepje in de bekleding als je die weg haalt kun je de klep met de hand ontgrendelen het gebeurt wel meer dat de schakelaar in de greep stuk gaat Quote
123peet Geplaatst 5 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2020 8 minuten geleden, xtra40 zei: als het goed is zit er een klepje in de bekleding als je die weg haalt kun je de klep met de hand ontgrendelen het gebeurt wel meer dat de schakelaar in de greep stuk gaat so das snel, dus je bedoeld een klepje op het paneel van de achter klep? en er zit een schakelaar in de greep? gr Peter Quote
xtra40 Geplaatst 5 Januari, 2020 Geplaatst 5 Januari, 2020 Zojuist, 123peet zei: so das snel, dus je bedoeld een klepje op het paneel van de achter klep? en er zit een schakelaar in de greep? gr Peter ik was al even aan het zoeken zag te laat dat het een sportage 2 was ben niet zeker of deze ook electrisch gaan bij de sp 3 wel en dan zit er in de bekleding een luikje Quote
xtra40 Geplaatst 5 Januari, 2020 Geplaatst 5 Januari, 2020 hier een link naar een werkplaats hand boek hier vind je vast hoe en wat https://cardiagn.com/2005-08-kia-sportage-2-7l-body-interior-and-exterior/ Quote
123peet Geplaatst 5 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2020 6 minuten geleden, xtra40 zei: hier een link naar een werkplaats hand boek hier vind je vast hoe en wat dat is super ik had al wat maar dat was alleen over het mechanische gedeelte ik ga gelijk kijken bedankt Quote
123peet Geplaatst 5 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2020 ik denk dat het wel gaat lukken bedankt voor de moeite gr peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.