Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb een probleem met de achterklep en de ruit er in, deze gaan niet meer open, wel hoor je de elektrische vergrendeling open en dicht gaan.

zekeringen na gekeken,. Het is net of de hendeltjes het niet meer doen onder de rand.

is deze van de binnenkant te openen of moet dan het paneel aan de binnenkant eraf en is dat tedoen zonder de boel te slopen?

gr Peter

Geplaatst

als het goed is zit er een klepje in de bekleding als je die weg haalt kun je de klep met de hand ontgrendelen 

het gebeurt wel meer dat de schakelaar in de greep stuk gaat 

Geplaatst
8 minuten geleden, xtra40 zei:

als het goed is zit er een klepje in de bekleding als je die weg haalt kun je de klep met de hand ontgrendelen 

het gebeurt wel meer dat de schakelaar in de greep stuk gaat 

so das snel, dus je bedoeld een klepje op het paneel van de achter klep?

en er zit een schakelaar in de greep?

gr Peter

Geplaatst
Zojuist, 123peet zei:

so das snel, dus je bedoeld een klepje op het paneel van de achter klep?

en er zit een schakelaar in de greep?

gr Peter

ik was al even aan het zoeken zag te laat dat het een sportage 2 was ben niet zeker of deze ook electrisch gaan bij de sp 3 wel en dan zit er in de bekleding een luikje 

Geplaatst
6 minuten geleden, xtra40 zei:

hier een link naar een werkplaats hand boek hier vind je vast hoe en wat 

dat is super ik had al wat maar dat was alleen over het mechanische gedeelte ik ga gelijk kijken 

bedankt

20200105_085445.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...