Ronald_S Posted February 25, 2020 Posted February 25, 2020 Vandaag de nieuwe auto voor mijn vrouwtje (en een beetje voor mezelf) opgehaald! De eerste kilometers bevielen prima, autotje rijdt en stuurt heerlijk en het motortje heeft ruim voldoende pit. Multimedia systeem werkt goed en is lekker vlot, oké de geluids kwaliteit is niet zo best maar daar gaan we nog wat aan doen. Van binnen ziet de auto er ook keurig uit, kunstleder voelt goed aan en ondanks de korte zitting van de stoelen zit het best lekker. . Vanavond de halogeen lampen voor leds gewisseld, en het resultaat mag er zijn. lichtbeeld is prima en een veel hogere opbrengst. Quote
tokoroko Posted February 27, 2020 Posted February 27, 2020 (edited) Nu de mistlampen nog en het kenteken verlichting.. in led.. Ik heb zelf ook de binnenverlichting in led.. Edited February 27, 2020 by tokoroko Quote
Ronald_S Posted February 27, 2020 Author Posted February 27, 2020 Mistlichten ga ik ook nog doen, lampen heb ik ook al in huis. Dit is dezelfde serie als die in de koplampen zitten, alleen een andere fitting natuurlijk. Kenteken verlichting laat ik origineel, vindt het er persoonlijk niet beter uit gaan zien met die witte felle verlichting. De richting aanwijzers achter worden ook nog led. Quote
Toby Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 Ziet er netjes uit ,en ge zijt al goed bezig ook. Quote
Ronald_S Posted February 28, 2020 Author Posted February 28, 2020 4 uur geleden, Toby zei: Ziet er netjes uit ,en ge zijt al goed bezig ook. Bedankt Toby, Volgende stap wordt het verbeteren van de geluids demping in de auto met butyl matjes, zeker vanaf de kofferbak komt er nog wat herrie naar binnen, daar is flink op bezuinigd. Quote
Recommended Posts