Ronald_S Geplaatst 25 Februari, 2020 Geplaatst 25 Februari, 2020 Vandaag de nieuwe auto voor mijn vrouwtje (en een beetje voor mezelf) opgehaald! De eerste kilometers bevielen prima, autotje rijdt en stuurt heerlijk en het motortje heeft ruim voldoende pit. Multimedia systeem werkt goed en is lekker vlot, oké de geluids kwaliteit is niet zo best maar daar gaan we nog wat aan doen. Van binnen ziet de auto er ook keurig uit, kunstleder voelt goed aan en ondanks de korte zitting van de stoelen zit het best lekker. . Vanavond de halogeen lampen voor leds gewisseld, en het resultaat mag er zijn. lichtbeeld is prima en een veel hogere opbrengst. Quote
tokoroko Geplaatst 27 Februari, 2020 Geplaatst 27 Februari, 2020 (aangepast) Nu de mistlampen nog en het kenteken verlichting.. in led.. Ik heb zelf ook de binnenverlichting in led.. 27 Februari, 2020 aangepast door tokoroko Quote
Ronald_S Geplaatst 27 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2020 Mistlichten ga ik ook nog doen, lampen heb ik ook al in huis. Dit is dezelfde serie als die in de koplampen zitten, alleen een andere fitting natuurlijk. Kenteken verlichting laat ik origineel, vindt het er persoonlijk niet beter uit gaan zien met die witte felle verlichting. De richting aanwijzers achter worden ook nog led. Quote
Toby Geplaatst 28 Februari, 2020 Geplaatst 28 Februari, 2020 Ziet er netjes uit ,en ge zijt al goed bezig ook. Quote
Ronald_S Geplaatst 28 Februari, 2020 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2020 4 uur geleden, Toby zei: Ziet er netjes uit ,en ge zijt al goed bezig ook. Bedankt Toby, Volgende stap wordt het verbeteren van de geluids demping in de auto met butyl matjes, zeker vanaf de kofferbak komt er nog wat herrie naar binnen, daar is flink op bezuinigd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.