Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraag

vanaf 16 maart a.s worden de snelheden overdag aangepast naar 100 km op snelwegen

Wordt dan automatisch via je navigatie ook de snelheden aangegeven die maximaal mogen worden gereden

Ik ben in bezit van Kia Niro 2018 en gebruik ook daarbij actuele verkeersinfo via Hotspot ( wat prima werkt trouwens)

Wie weet het juiste antwoord

Geplaatst

Nee van af die datum zul je zelf goed moeten opletten dat je tussen 7 en 19:00 geloof ik niet meer harder dan 100 gaat 

ik denk dat bij de volgende update dit wel gecorrigeerd zal zijn en dat hij dan de juiste snelheid zal aangeven

Geplaatst

Ik denk ook niet dat dit via de Hotspot-updates gaat lopen: op mijn losse TomTom kreeg ik vandaag de update binnen. Wat dus inhoudt dat deze vanaf vandaag al de aangepaste snelheden laat zien, best irritant. En of deze na 19:00u ook aanpassen naar de hogere snelheden moet ik nog afwachten; ik weet dat mijn TomTom dit aan moet kunnen, maar of het werkt is toch weer afwachten.

Ik ben bang dat mensen met een inbouw-navi tot september of later moeten wachten tot dit is geïmplementeerd, tenzij Kia ineens besluit van haar standaard update-schema af te wijken...

Geplaatst

Ik denk niet dat verkeersbordherkenning in staat is om onderborden te lezen en interpreteren.

Nederland is weer eens een onnodig ingewikkelde situatie aan het creëren...
Waarvan het nut ook al in twijfel getrokken wordt. Maar dat is geen discussie voor dit forum.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...