joshua Geplaatst 12 April, 2020 Geplaatst 12 April, 2020 hallo forumleden, vraagje... ik heb nu al een tijdje last onder het rijden dat mijn achterklep uit de vergrendeling springt onder het rijden. bij de dealer zeiden ze mij dat het aan de achteruitrijsensoren lag omdat deze later zijn ingebouwd, maar deze hebben ze gedemonteerd en hij springt nog steeds open, alleen onder het rijden. weet iemand van jullie mss wat er aan de hand kan zijn? gr Joshua Quote
xtra40 Geplaatst 12 April, 2020 Geplaatst 12 April, 2020 waarschijnlijk de schakelaar in handgreep defect kopel deze maar eens af en kijk dan of het probleem is opgelost er zit niet veel meer tussen controleer ook even of de bedrading in en naar de achter klep nergens is beschadigd en op die manier een signaal naar het slot geeft 1 Quote
joshua Geplaatst 19 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2020 Het is opgelost, er was een bedrading beschadigd bij de pendalen, hoe vinden ze het he/. bedankt voor jouw info. gr jos 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.