Ga naar inhoud

Kia e-Niro automatische achterklep


Jepe63

Aanbevolen Berichten

1 uur geleden, Jepe63 zei:

Hallo allemaal , ik vind het een zalige wagen maar vind het jammer dat deze prijsklasse van wagen geen automatische achterklep heeft.

Mijn vraag , heeft iemand deze al vervangen of laten wijzigen naar een automatische ?

Weleens eerder voorbij zien komen, op YouTube zie je wel verschillende filmpjes ervan. Maar weet niet of dat ook hier verkrijgbaar is: 

 

Mijn vorige auto's hadden het ook, maar mis het eigenlijk niet echt. Werkt alleen wanneer je anticipeert, dus optijd de klep open doen. Anders ben je eigenlijk alleen maar aan het wachten totdat ie eindelijk open is. Maar dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had het op de Outlander zitten en heb me er 5 jaar lang meer aan geërgerd dan ik er plezier van had. Openen ging redelijk traag; zo traag dat je regelmatig (ongeduldig) nog eens op het knopje drukte waardoor hij (met vertraging) weer begon te sluiten. Ik ben helemaal tevreden met de analoge wijze van de Kia. Is natuurlijk leuk dat je het kan aanpassen; ik laat dat even voorbijgaan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik sluit me aan bij @Sigmasailor. Het is hier al eens eerder genoemd dacht ik.

Ik heb een dagje een leenauto gehad met een elektrische schuifdeur aan de zijkant en man man man, wat had ik er binnen een dag genoeg van. Je zit alleen maar te wachten tot de deur open of dicht is. Gewoon ff open en dicht gooien is er dan ook niet meer bij. Bedenk dat wel! Het gaat altijd in slow motion....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 12-9-2020 om 11:14, Sigmasailor zei:

Ik had het op de Outlander zitten en heb me er 5 jaar lang meer aan geërgerd dan ik er plezier van had. Openen ging redelijk traag; zo traag dat je regelmatig (ongeduldig) nog eens op het knopje drukte waardoor hij (met vertraging) weer begon te sluiten. Ik ben helemaal tevreden met de analoge wijze van de Kia. Is natuurlijk leuk dat je het kan aanpassen; ik laat dat even voorbijgaan.

Ik heb het op de Outlander, mijn vriendin gebruikt het. Zij vindt de klep daarvan te zwaar. Zelf druk ik steeds 2x, zodat ik handmatig de klep kan openen, gaat veel sneller.

De klep van de e-Niro is zo licht, dat het elektrificeren m.i. alleen nuttig is in combinatie met 'voetveeg onder de bumper' automatisch openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...