Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

op dit forum niets vergelijkbaars vinden dus vandaar dit topic:

Vanmiddag boodschappen gedaan, in de auto gezet, auto afgesloten om kar weg te brengen. Kom bij de auto: spiegels klappen uit maar deuren blijven op slot. Met de sleutel bestuurdersdeur opengekregen.

Naar huis gereden. Handmatig de 3 andere portieren open gedaan. Achterklep bleef dicht. Display bleef ook aan dus accu loopt leeg.... Achterklep open gekregen ( weet niet meer hoe, ben er niet ingekropen) maar toen wou de auto niet meer op slot.

Uiteindelijk handmatig gelukt en toen leek alles het weer te doen.

Garage gebeld en doorverbonden met pechdienst. Wou alleen komen als het probleem er nog was.

Kind van voetbaltraining opgehaald

Sta naast de auto te wachten met de portieren van het slot: springen spontaan op slot  en dit meerdere keren..... Gelukkig het raam opengelaten dus kreeg de deur open.

Weer garage gebeld, mocht nu gelijk langskomen

Auto daar achtergelaten en leenauto meegekregen. Super service want het was al half 5.

Bovenstaande probleem herkenbaar voor iemand? 

Geplaatst

Ik heb ook als ik naar de auto loop dat de spiegels open klappen. (auto gaat bij mij niet van het slot zomaar hoor) Ik moet zelf op knopje in mijn handvat klikken om te ontgrendelen. Voor mijn kofferbak hoef ik er gewoon achter te staan en kan ik hem open doen

(keyless entry)

vaag probleem waar je tegen aangelopen bent dan, succes hopelijk vinden ze het snel bij de garage

Geplaatst
1 uur geleden, quorumz zei:

Ik heb ook als ik naar de auto loop dat de spiegels open klappen. (auto gaat bij mij niet van het slot zomaar hoor) Ik moet zelf op knopje in mijn handvat klikken om te ontgrendelen. Voor mijn kofferbak hoef ik er gewoon achter te staan en kan ik hem open doen

(keyless entry)

vaag probleem waar je tegen aangelopen bent dan, succes hopelijk vinden ze het snel bij de garage

Had ik er even bij moeten zetten; het is een Dynamic Line uit 2019. Wij hebben geen keyless entry. Als ik op de ontgrendelknop van de sleutel druk gaan spiegels en deuren gelijktijdig van slot 

• Like 1
Geplaatst

Update: 

Garage kan niets vinden. 

Alles werkt weer 100%.

Auto is uitgelezen: geen foutmelding.

Op mijn verzoek gecontroleerd of we bezoek van een marter hebben gehad, nee.

Vermoeden is dat het het portierslot van de bestuurdersdeur is of het contactslot.

Nieuw deurslot is besteld.

Op mijn verzoek is de automatische vergrendeling (carjacking) uitgeschakeld zodat we niet in de auto opgesloten kunnen worden.

Wordt vervolgd.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...