Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Heeft iemand al besloten de chromen strips op de deuren alsnog te (laten) plaatsen ? 

Het valt me op dat de e-Niro in Nederland zonder deze chromen strips geleverd wordt. Dat zal een inschatting van de Nederlandse smaak zijn door de importeur.....

Toch vind ik dat juist omdat de handgrepen ook "chrome" zijn het wel een gemis....

Nou vind ik de prijs die je bij de dealer moet betalen voor 4 van die plakstripjes echt exorbitant maar ik heb ze elders al een heel stuk voordeliger gevonden (origineel Kia).

Wil graag weten of er mensen zijn die ze ook zelf vervangen hebben en of dat een beetje te doen was.

aangepast door Level42
Geplaatst
16 hours ago, Level42 said:

Heeft iemand al besloten de chromen strips op de deuren alsnog te (laten) plaatsen ? 

Het valt me op dat de e-Niro in Nederland zonder deze chromen strips geleverd wordt. Dat zal een inschatting van de Nederlandse smaak zijn door de importeur.....

Toch vind ik dat juist omdat de handgrepen ook "chrome" zijn het wel een gemis....

Nou vind ik de prijs die je bij de dealer moet betalen voor 4 van die plakstripjes echt exorbitant maar ik heb ze elders al een heel stuk voordeliger gevonden (origineel Kia).

Wil graag weten of er mensen zijn die ze ook zelf vervangen hebben en of dat een beetje te doen was.

Ik kreeg ze erbij bij aanschaf. Toch wel blij mee. Maakt het visueel toch net wat meer af naast al het andere chroom. 

• Like 1
Geplaatst
14 uur geleden, JvdBosch zei:

Ik kreeg ze erbij bij aanschaf. Toch wel blij mee. Maakt het visueel toch net wat meer af naast al het andere chroom. 

Heb je hier ook een foto van, die je met ons wilt delen?

Geplaatst
6 uur geleden, JohanGM zei:

IEder z'n smaak. Ik ben blij dat ze er niet op zitten. :) 

Het liefst zou ik de chromen handgrepen ook vervangen.

En dan de chromen strip langs de dakrand en de dakdragers ook natuurlijk :winkiss:

is maar goed dat smaken verschillen anders werd het heeeeeeel saai allemaal...

Geplaatst (aangepast)
8 uur geleden, Level42 zei:

En dan de chromen strip langs de dakrand en de dakdragers ook natuurlijk :winkiss:

is maar goed dat smaken verschillen anders werd het heeeeeeel saai allemaal...

Die mogen wel blijven zitten. Ik vind de chromen strips lang de ramen prachtig. :)

En klopt.. gelukkig willen we allemaal wat anders (behalve een andere auto ;)

aangepast door JohanGM
Geplaatst
13 hours ago, Mabion said:

Heb je hier ook een foto van, die je met ons wilt delen?

In dit topic staat er eentje, iets omlaag: 

• Like 2
Geplaatst

Heb gekeken naar je foto’s  en ik vind het toch echt erg chique hoor die chromen strips, zeker ook bij rood...

En dat ze niet zo praktisch zijn ivm stoten.....Tsja.....dat is het risico.  Ik probeer daarom ook altijd in “file” te parkeren en niet naast elkaar ....als ik de keus heb natuurlijk.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...