Level42 Geplaatst 6 Oktober, 2020 Geplaatst 6 Oktober, 2020 (aangepast) Heeft iemand al besloten de chromen strips op de deuren alsnog te (laten) plaatsen ? Het valt me op dat de e-Niro in Nederland zonder deze chromen strips geleverd wordt. Dat zal een inschatting van de Nederlandse smaak zijn door de importeur..... Toch vind ik dat juist omdat de handgrepen ook "chrome" zijn het wel een gemis.... Nou vind ik de prijs die je bij de dealer moet betalen voor 4 van die plakstripjes echt exorbitant maar ik heb ze elders al een heel stuk voordeliger gevonden (origineel Kia). Wil graag weten of er mensen zijn die ze ook zelf vervangen hebben en of dat een beetje te doen was. 6 Oktober, 2020 aangepast door Level42 Quote
JvdBosch Geplaatst 7 Oktober, 2020 Geplaatst 7 Oktober, 2020 16 hours ago, Level42 said: Heeft iemand al besloten de chromen strips op de deuren alsnog te (laten) plaatsen ? Het valt me op dat de e-Niro in Nederland zonder deze chromen strips geleverd wordt. Dat zal een inschatting van de Nederlandse smaak zijn door de importeur..... Toch vind ik dat juist omdat de handgrepen ook "chrome" zijn het wel een gemis.... Nou vind ik de prijs die je bij de dealer moet betalen voor 4 van die plakstripjes echt exorbitant maar ik heb ze elders al een heel stuk voordeliger gevonden (origineel Kia). Wil graag weten of er mensen zijn die ze ook zelf vervangen hebben en of dat een beetje te doen was. Ik kreeg ze erbij bij aanschaf. Toch wel blij mee. Maakt het visueel toch net wat meer af naast al het andere chroom. 1 Quote
JohanGM Geplaatst 7 Oktober, 2020 Geplaatst 7 Oktober, 2020 IEder z'n smaak. Ik ben blij dat ze er niet op zitten. Het liefst zou ik de chromen handgrepen ook vervangen. Quote
Mabion Geplaatst 7 Oktober, 2020 Geplaatst 7 Oktober, 2020 14 uur geleden, JvdBosch zei: Ik kreeg ze erbij bij aanschaf. Toch wel blij mee. Maakt het visueel toch net wat meer af naast al het andere chroom. Heb je hier ook een foto van, die je met ons wilt delen? Quote
Level42 Geplaatst 7 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2020 Als je googled op Kia Niro ev zijn de meeste foto’s met de chromen strips, maar hier vindt je een paar mooie: https://www.groenlicht.be/2020/05/20/rijtest-kia-e-niro-64-kwh-2020/ ik denk dat het het mooiste is bij donkere kleuren.... Quote
Level42 Geplaatst 7 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2020 6 uur geleden, JohanGM zei: IEder z'n smaak. Ik ben blij dat ze er niet op zitten. Het liefst zou ik de chromen handgrepen ook vervangen. En dan de chromen strip langs de dakrand en de dakdragers ook natuurlijk is maar goed dat smaken verschillen anders werd het heeeeeeel saai allemaal... Quote
JohanGM Geplaatst 8 Oktober, 2020 Geplaatst 8 Oktober, 2020 (aangepast) 8 uur geleden, Level42 zei: En dan de chromen strip langs de dakrand en de dakdragers ook natuurlijk is maar goed dat smaken verschillen anders werd het heeeeeeel saai allemaal... Die mogen wel blijven zitten. Ik vind de chromen strips lang de ramen prachtig. En klopt.. gelukkig willen we allemaal wat anders (behalve een andere auto ) 8 Oktober, 2020 aangepast door JohanGM Quote
JvdBosch Geplaatst 8 Oktober, 2020 Geplaatst 8 Oktober, 2020 13 hours ago, Mabion said: Heb je hier ook een foto van, die je met ons wilt delen? In dit topic staat er eentje, iets omlaag: 2 Quote
Level42 Geplaatst 8 Oktober, 2020 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2020 Heb gekeken naar je foto’s en ik vind het toch echt erg chique hoor die chromen strips, zeker ook bij rood... En dat ze niet zo praktisch zijn ivm stoten.....Tsja.....dat is het risico. Ik probeer daarom ook altijd in “file” te parkeren en niet naast elkaar ....als ik de keus heb natuurlijk..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.