Vinz3nt Geplaatst 23 November, 2020 Geplaatst 23 November, 2020 Ik heb 2 telefoons aangemeld in de auto, privé en zakelijk.Er is er echter maar 1 actief voor spraak. Als ik gebeld wordt op de andere kan ik niet via de carkit bellen. Bij mijn vorige auto's (Skoda, Renault) kon ik meerdere telefoons aanmelden en al naar gelang ik welke telefoon gebruikte om te bellen, of ik werd gebeld op 1 van de telefoons schakelde de carkit naar de betreffende telefoon qua spraak. Kan dat bij Kia niet? Is de laatste versie met het hele brede scherm van JBL. Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk Quote
tijdjes123 Geplaatst 23 November, 2020 Geplaatst 23 November, 2020 Dit heb ik al een keer nagevraagd bij de dealer en is inderdaad niet mogelijk Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 November, 2020 Geplaatst 23 November, 2020 Wat jjj beschrijft is Multipoint en dat moet de hardware aankunnen. Bij Kia dus niet. Er zijn aftermarket ook maar weinig kits die dit kunnen... Quote
Vinz3nt Geplaatst 23 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2020 Wat jjj beschrijft is Multipoint en dat moet de hardware aankunnen. Bij Kia dus niet. Er zijn aftermarket ook maar weinig kits die dit kunnen...Jammer. Had gehoopt dat het een instelling was. Ik heb wel gevonden hoe je snel wisselt van telefoon audio door de stertoets toe te kennen aan telefoon. Rechtsboven kun je dan op het telefoon wissel ikoontje drukkenVerstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.